آموزش استفاده از سرویس Find My iPhone

آموزش استفاده از سرویس Find My iPhone

آموزش استفاده از سرویس Find My iPhone

در صورت گم شدن یا سرقت گوشی آیفون خود باید چیکار کنید؟ آموزش استفاده از سرویس Find My iPhone که بدین وسیله میتونید گوشی آیفون خودتون رو پیدا کنید پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

شاید برای شما عزیزان هم پیش اومده باشه که گوشی خودتون رو تو یه محوطه کوچک یا بزرگ گم کرده باشید و گوشی حالا سایلنت باشه یا دسترسی نداشته باشید بهترین کار اینه که از طریق ویژگی Find My iPhone استفاده کنید تا در این واقع یا اینکه اگه گوشیتون خدایی نکرده به سرقت رفته بود به سادگی پیدا کنید حتی اگه گوشیتون خاموش باشه! پس تا انتهای این مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید که میخواید کامل آموزش بدیم، همچنین برای خرید اپل آیدی هم میتونید وارد صفحه اصلی سایت بشید و سفارش خودتون رو ثبت کنید.

 

آموزش استفاده از سرویس Find My iPhone

چگونه گزینه Find My iPhone روشن کنیم؟

  1. وارد Settings گوشی خود بشید
  2. رو اسم خودتون ضربه بزنید و سپس رو Find My
  3. حالا گزینه Find My iPhone رو روشن کنید
  4. برای زمانی که آفلاین هستید گزینه Find My network روشن کنید
  5. زمانی که باتری کمه مکان دستگاه به اپل ارسال بشه Send Last Location روشن کنید
  6. حتما Location گوشی باید برای تمام این فرایند روشن باشه

خب حالا دگ اگه تمام گزینه ها رو روشن کرده باشید میتونید از این سرویس به راحتی در صورت گم شدن یا سرقت استفاده کنید البته این هم گفتنی هست که با روشن کردن این گزینه ها مصرف باتری گوشی به شدت افزایش پیدا میکنه و ممکنه براتون کمی سخت باشه ولی خب در کنارش میدونید که اگه گوشیتون گم بشه یا به سرقت بره راحت از این طریق پیدا میکنید.

 

آموزش استفاده از سرویس Find My iPhone

چجوری از Find My iPhone استفاده کنیم؟

  1. ابتدا وارد سایت www.icloud.com شوید
  2. بعد از وارد کردن اپل ایدی و … وارد صفحه آیکلود میشید
  3. از بین گزینه ها روی گزینه Find iPhone کلیک کنید

دگ میتونید به این بخش دسترسی داشته باشید و خیلی راحت با گزینه هایی که جلوتون هست کار کنید، برای مثال میتونید صدای گوشی رو در بیارید یا اینکه از روی نقشه گوشیتون رو پیدا کنید و خیلی گزینه های دگ که با روشن کردن Find My iPhone به این بخش دسترسی خواهید داشت.

یکی از کارهای جالب که با این سرویس میشه انجام داد اینه که خیلی ساده میتونید در صورت سرقت گوشی پسوردش رو عوض کنید یا اینکه گوشی رو ریست کنید تا کسی که سرقت کرده نتونه به اطلاعات گوشی شما دسترسی پیدا کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*