مخفی کردن عکس و فیلم ها در آیفون

مخفی کردن عکس و فیلم ها در آیفون

مخفی کردن عکس و فیلم ها در آیفون

شاید شما هم بخواید عکس و فیلم های خودتون رو یک جا مخفی کنید تا کسی نتونه ببینه و کاملا شخصی بمونه پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید در مخفی کردن عکس و فیلم ها در آیفون.

 

همیشه مراقب باشه چرا که خیلی مواقع حالا به هر دلالیل گوشیتون شاید دست کسی باز بمونه یا اینکه به صورت اتفاقی عکس ها یا فیلم های شخیصتون تو معرض نمایش قرار بگیره پس در این صورت بهتره عکس و فیلم هایی که خیلی شخصی هستند رو پنهان کنید حالا چجوری میشه عکس و فیلم هایی رو که میخوایم به صورت انتخاب شده پنهان کنیم؟ همراه اپل آیدی تاپ باشید که میخواید بهتون کامل آموزش بدیم چطوری هیدن کنید که هیچکس نتونه بهش جز خود شما دسترسی داشته باشه.

پنهان کردن عکس ها یا فیلم ها

  • وارد اپلیکیشن Photo شوید
  • روی عکس یا فیلم که مدنظر دارید تپ کنید
  • سپس پایین صفحه سمت چپ رو شکلک کلیک کنید
  • حالا در منویی که باز شد گزینه Hide بزنید
  • و در آخر گزینه Hide Photo رو بزنید

حالا اگه میخواید مواردی رو که هیدن کرده بودید ببینید کافیه که وارد Photo شوید و سپس پایین تر اسکرول کنید سپس رو Hidden کلیک کنید حالا همانطور که میبینید عکس یا فیلم هایی که مخفی کرده بودید همینجا قرار گرفته.

حالا اگه میخواید حتی گزینه Hidden هم در قسمت Photo قابل نمایش نباشه پس مسیر زیر رو پیش برید که دگ اون گزینه هم نباشه و موارد که هیدن کرده بودید کاملا شخصی بمونه و هیچ جوره راه دسترسی نداشته باشه.

مخفی کردن عکس و فیلم ها در آیفون

 

خرید اپل ایدی ترکیه

عزیزان که میخوان مهاجرت به ترکیه داشته باشن یا به هر دلیل نیاز به ریجن ترکیه برای اپل ایدی خود دارید میتونید از لینک خرید اپل ایدی ترکیه وارد شوید و به سادگی ریجن ترکیه رو اکانت اپل ایدی خود داشته باشید و از سرویس های اپل در ترکیه استفاده کنید.

مخفی کردن عکس و فیلم ها در آیفون

خرید Apple ID

همانطور که میدانید بعد از خرید یکی از دیوایس های اپل شما نیاز فوری به اپل ایدی دارید چرا که باید حتما اپل آیدی باشه تا از سرویس های اپل استفاده کنید در غیر اینصورت نمیتونید استفاده درستی داشته باشید برای مثال نمیشه اپلیکیشن دانلود کنید و از خیلی برنامه هاش استفاده کنید چرا که باید حتما اپل ایدی داشته باشید.

چطور اکانت اپل ایدی داشته باشیم؟

از آنجا که ساخت اپل آیدی در ایران بسیار دشوار است چرا که باید از آدرس و شماره موبایل معتبر استفاده بشه در هنگام ساخت وگرنه شما اجازه ساخت ندارید از همه مهمتر نمیشه اطلاعات و آدرس های ایرانی وارد کرد چرا که اپل ایران رو تحریم کرده پس بهترین کار چیه؟ میتونید از سایت اپل آیدی تاپ اکانت سفارش داده و کاملا امن و وریفای شده اکانت رو روی ریجن معتبر آمریکا دریافت کنید پس همین حالا به لینک خرید Apple id رفته و سفارش خودتون رو ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*