سفارش اپل آیدی در عید

سفارش اپل آیدی در عید

سفارش اپل آیدی در عید

سفارش اپل آیدی در عید امکان پذیر است؟ اپل آیدی تاپ در ایام عید هم مثل همه روزها آماده برای خدمت رسانی است، پشتیبانی هم 12 ساعت آنلاین و آماده برای راهنمایی و کمک به شما عزیزان است.

 

اول از همه که عیدتون مبارک باشه و انشالله سال بسیار خوبی و سرشار از موفقیت و سلامتی داشته باشید، خیلی از دوستان سوال کردن که در ایام عید میتونیم سفارش داشته باشیم؟ بله اپل آیدی تاپ مثل بقیه روزهای سال آماده برای خدمت رسانی به شما عزیزان است و میتوانید مانند قبل سفارش ثبت کنید که پشتیبانی هم مانند قبل آنلاین هست و میتونید راهنمایی بگیرید یا سفارش های خود را ثبت کنید، همچنین اپل آیدی تاپ به پاس قدردانی از شما عزیزان قیمت اپل آیدی های آماده هم پایین آوردیم تا بیشترین سود رو از فروش اپل ایدی داشته باشید.

  • آیا اپل آیدی عمده هم میشه سفارش داد؟

بله دقیقا مانند قبل با پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس بگیرید و سفارش خود را به هر تعداد که میخواهید بفرمایید تا پشتیبانی براتون درگاه بانکی و سفارش رو به صورت آنی ارسال کنه.

سفارش اپل آیدی در عید

خرید اپل ایدی به چه صورت هست؟

  • وارد سایت خرید اپل ایدی شوید
  • از قسمت محصولات انتخاب خودتون رو انجام بدید
  • حالا ثبت سفارش کنید و در اخر وارد مرحله درگاه بانک میشوید
  • بعد از پرداخت به صورت آنی اکانت خود را دریافت خواهید کرد

قیمت اپل آیدی

همانطور که قبلا هم گفته شده اپل آیدی تاپ ارزان ترین سایت برای خرید اپل آی دی هست که میتونید یک بار خرید کنید و ببینید که اکانت ها وریفای شده و کاملا قانونی ساخته شده اند پس اصلا نگران اکانت های خراب و لاک شده نباشید چرا که همه این اکانت ها به صورت قانونی و بدون شماره ساخته میشن و وریفای شده رو ایمیل های معتبر و ریجن آمریکا هستند.

همانطور که در تصویر پایین قیمت هارو مشاهده میکنید:

سفارش اپل آیدی در عید

 

همچنین اکانت های عمده هم میتونید در تصویر زیر ببینید که اونقدر پایین گذاشتیم تا فروشنده های محترم اپل ایدی بیشتری سود را از فروش اپل آیدی داشته باشند و همه اکانت ها هم سالم هستن و در صورت که اکانت ها مشکلی داشته باشن تعویض میشن و اصلا نباید نگران مشکل دار بودن اکانت ها باشید، برای خرید اپل آیدی عمده با پشتیبانی سایت تماس گرفته و کاملا راهنمایی خواهید شد سپس با پرداخت مبلغ از درگاه زرین پال به صورت آنی اکانت هارو در یک فایل txt دریافت خواهید کرد.

سفارش اپل آیدی در عید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*