مشکل شارژ باتری در iOS 15.4

مشکل شارژ باتری در iOS 15.4

مشکل شارژ باتری در iOS 15.4

اگه هنوز ios گوشی رو آپدیت نکردید بهتره فعلا انجام ندید، بیشتر کاربرانی که آپدیت کردن به مشکل خوردن و راضی نیستن پس اگه شما هم مشکل شارژ باتری در iOS 15.4 دارید صبر کنید تا آپدیت جدید بیاد.

 

با اینکه اپل بسیار برای ios جدید تبلیغات کرده بود و سرو صدا شده بود اما مثل اینکه بیشتر کاربرها از آپدیت به این نسخه ناراضی هستند و میگن که از لحاظ شارژ باتری به مشکل خوردن، برای مثال خیلی ها میگن باتریشون زود تموم میشه و خیلی ها هم میگن اصلا درست میزان شارژ باتری رو نمایش نمیده و خیلی موارد دگ که از مشکلات عمومی این ورژن 15.4 هست و اما اپل باید هرچه سریعتر آپدیت جدید رو بده و این مشکلات رو برطرف کنه پس خیالتون راحت باشه و اصلا نگران نباشید چرا که بزودی آپدیت میاد و این مشکل برطرف میشه، و اما کسانی که هنوز آپدیت رو انجام ندادن دگ هم آپدیت نکنید تا ورژن جدید بیاد و این مشکلات برطرف شد بعد با خیال راحت بروزرسانی رو انجام بدید.

 

  • آیا برای تمام کاربران این مشکلات هست؟

خیر، ولی خب بیشتر کسانی که آپدیت کردن این مشکلات رو داشتن اما دلیل بر این نمیشه که همه با آپدیت کردن این مشکلات براشون پیش بیاد پس شاید شمایی که این مطلب رو نگاه میکنید و مشکلی ندارید بگید الکیه و … اما شما خوش شانس بودید که این مشکل براتون پیش نیومده و خیلی از کاربران از انجام این آپدیت ناراضی بودن.

مشکل شارژ باتری در iOS 15.4

فراموشی سوالات امنیتی

در صورت فراموشی سوالات امنیتی کاری از دستمون بر میاد؟ در کل باید بگم نه کاری از دستتون بر نمیاد، حتی فقط یکی از سوالات هم داشته باشید برای ریست کافیه ولی اگه همون هم نداشته باشید کاری نمیشه کرد و کار خیلی سخت میشه.

آموزش ریست سولات امنیتی:

  1. وارد لینک iforgot.apple.com شوید
  2. ایمیل اپل ایدی رو وارد کنید
  3. گزینه I need to reset my security questions رو بزنید
  4. در این قسمت باید پسورد اکانت اپل ایدی رو وارد کنید
  5. حالا گزینه اول میزنید و سوالی که جوابش رو دارید انتخاب میکنید و تمام.

و اما اگه سوالات امنیتی هم نداشتید و کاری از دستتون بر نمیومد میتونید یک اپل ایدی دگ تهیه کنید و به سادگی از اپل ایدی جدید با اطلاعات جدید که ارسال شده استفاده کنید، برای خرید اپل آیدی هم وارد سایت اپل آیدی تاپ بشید و سفارش خودتون رو ثبت کنید تا به صورت فوری اکانت کاملا وریفای شده و معتبر دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*