بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون

بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون

بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواید یک سری از مخاطبین که حذف شده اند یا حالا به هر دلیل نیاز به بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون دارید پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

بسیاری این مشکل دارن که فکر میکنن وقتی مخاطب از لیست حذف میکنن یا حالا حذف شده رو دگ نمیشه برگردوند ولی باید بهتون بگم که اگه آیکلود داشته باشید همه کار میشه کرد و خیلی ساده میشه مخاطبین رو مجدد بازیابی کرد حالا چجوری؟ تو این مطلب کامل آموزش خواهیم داد که چطور میشه مخاطبین حذف شده رو ریکاوری کرد و تو چند تاریخ مختلف که خودتون هر کدوم بخواید میتونید بازیابی انجام بدید و هر مخاطب تو اون تاریخ که انتخاب کرده باشید ریکاوری میشه، برای مثال من مشخص کردم مخاطبین سال 2019 ریکاوری بشه که این کار به سادگی انجام میشه و شما نیاز نیست کار زیاد و خاص انجام بدید برای بازیابی پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید برای آموزش بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون.

 

  • وارد سایت icloud.com شوید
  • گزینه Account Settings طبق تصویر زیر کلیک کنید

بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون

  • طبق تصویر پایین رو گزینه Restore Contacts کلیک کنید

بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون

در آخر باید از بین تاریخ ها یکی رو انتخاب کنید که به همون روز که بزنید ریکاوری انجام میشه، اگه میخواید جدیدترین ریکاوری انجام بشه رو همون اولی بزنید تا Restore به صورت کامل انجام بشه و بعد میتونید از لیست مخاطبین خود نتیجه رو ببینید، به همین سادگی میتونید هر زمان که میخواید ریکاوری شماره تلفن های خودتون رو انجام بدید و هیچ جای نگرانی برای از دست دادن مخاطب خود نداشته باشید.

بازیابی مخاطبین حذف شده آیفون

خرید اپل آی دی عمده

دوستان و مشتریان عزیز که میخواید به تعداد بالا سفارش ثبت کنید و اپل ایدی کاملا قانونی و وریفای شده تحویل مشتری خودتون بدید با اینکه قیمت ها هم اونقدر پایین باشه که بتونید بیشترین سود رو داشته باشید پس میتونید سفارش خودتون رو از پشتیبانی اپل آیدی تاپ ثبت کنید و با یک مقایسه کوچک متوجه خواهید شد که ارزان ترین سایت برای خرید اپل آی دی عمده را انتخاب کرده اید.

برای سفارش اپل ایدی عمده چه کنیم؟

  1. به آیدی تلگرام appleidtop_ir پیام بدید
  2. لینک پرداخت بهتون تحویل داده میشه
  3. به همون تعداد که درخواست داشتید تحویل خواهید گرفت
  4. تمام اطلاعات اپل ایدی قابل تغییر و شخصی سازی است (حتی ایمیل)
  5. با قیمت کم از اپل آیدی تاپ خرید کنید و قیمت مناسب به مشتری خودتون بفروشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*