حذف اعلان پیام های خوانده نشده در آیفون

حذف اعلان پیام های خوانده نشده در آیفون

حذف اعلان پیام های خوانده نشده آیفون

اگه به هر دلیل دوست ندارید که اعلان پیام های خوانده نشده رو مشاهده کنید پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید با حذف اعلان پیام های خوانده نشده در آیفون که میتونه این مطلب براتون مفید باشه.

 

یکی از ابزارهایی که بسیار کارامد میتونه باشه و برای گوشی های هوشمندی نیاز هست که باشه همین اعلان پیام ها است که میتونید سریعتر چک کنید کسی پیام داده باشه براتون میزنه که برای مثال 2 تا پیام دارید و … پس همانطور که خودتون هم میدونید خیلی کارامد هست و میتونه براتون مفید باشه، ولی خیلی از دوستان شاید دوست نداشته باشن حالا به هر دلیل این اعلان ها نمایش داده بشه چیکار میشه کرد؟ تا انتهای مطلب همراه سایت خرید اپل ایدی باشید که بهتون بگیم چجوری میتونید نمایش این اعلان هارو غیر فعال کنید.

غیر فعال کردن نمایش اعلان پیام های آیفون:

  1. وارد settings گوشی خودتون بشید
  2. به پایین اسکرول کنید و Notifications تپ کنید
  3. رو اپلیکیشن که میخواید نمایش نده تپ کنید
  4. گزینه Badges رو خاموش کنید

حذف اعلان پیام های خوانده نشده در آیفون

وقتی تعداد پیام ها بیش از اندازه باشه و دچار سردرگمی شوید پس بهتره که اعلان اون اپلیکیشن که بیشترین تعداد پیام رو داره و بسیار منوی هوم اسکرین گوشیتون رو شلوغ کرده و سردرگم میشوید رو طبق آموزش که براتون منتشر کردیم برای خاموش کردن اعلان ها حتما انجام بدید و در صورتی که نیاز به غیر فعال کردن در قسمت App Library هم دارید پس میتونید آموزش پایین رو پیش برید تا این گزینه هم غیر فعال بشه.

غیر فعال کردن در App Library آیفون:

  1. وارد settings گوشی خودتون بشید
  2. روی منوی Home Screen تپ کنید
  3. گزینه Show in App Library خاموش کنید

 

خرید اپل آیدی آماده

بسیاری از مشتریان عزیز نیاز فوری به اپل ایدی دارن یعنی چی؟ یعنی اینکه میخوان بعد از پرداخت به صورت آنی اپل ایدی رو دریافت کنن حالا چرا؟ بیشتر کسانی که نیاز به اپل ایدی آماده دارن مغازه دارها هستن و نیاز دارن که به مشتری که حضوری ازشون خرید کرده کارشون رو آنی راه بندازن پس در این صورت میتونید برای مشتریان خود اپل آیدی به صورت آماده از اپل آیدی تاپ سفارش داده و به صورت آنی رو گوشی مشتری تنظیم کنید اون هم بدون نیاز به وقت زیاد و فقط کافیه اطلاعات کارت بانکی بزنید تا مبلغ کسر میشه اکانت رو همون لحظه تحویل خواهید گرفت اگه میخواید بیشتر مطلع شوید وارد لینک خرید اپل آیدی آماده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*