آیکلود چیست؟

آیکلود چیست؟

آیکلود چیست؟

برای دسترسی مستقیم یا غیر مستقیم به تصاویر، ویدیوها، شماره تلفن ها میتونید از سرویس آیکلود استفاده کنید که بسیار کاربردی است و حتما تا انتهای مطلب آیکلود چیست؟ همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

  • آیکلود چیست؟

فضای ذخیره سازی اطلاعات اپل هست که 5 گیگ به صورت رایگان بعد از ساخت اپل ایدی در اختیار شما قرار داده میشه و میتونید از این 5 گیگ برای ذخیره کردن بخش از اطلاعات گوشی مانند شماره تلفن ها و ویدیو و تصاویر گوشیتون اختصاص بدید و هر زمان خواستید به در صورتی که گوشیتون در دسترس نبود هم به همه این اطلاعات به صورت غیر مستقیم دسترسی داشته باشید.

 

یکی از خوبی های آیکلود اینه که میتونید اگه گوشیتون در دسترس نبود و … به تمام شماره تلفن ها و تصاویر و ویدیوها دسترسی داشته باشید حالا چجوری؟ خیلی ساده میتونید مطلب آموزش استفاده از سایت آیکلود رو مشاهده کنید و میبینید که میتونید از طریق سایت آیکلود به تمام اطلاعات گوشیتون دسترسی داشته باشید.

از دیگر خوبی های آیکلود اینکه اگه بخواید یه زمانی گوشیتون عوض کنید یا حالا در کنارش یه گوشی دگ یا آیپد بگیرید به راحتی میشه با وارد کردن اطلاعات اپل ایدی تو دیوایس جدید تمام اطلاعات بالا میاد و دگ نیاز نیست ساعت ها وقتتون بره برای انتقال اطلاعات از این گوشی به اون گوشی پس در نتیجه آیکلود میتونه خیلی ساده تر این کار خودش انجام بده، اما خب آیکلود هم فضایی داره که 5 گیگ هست و بیشتر از اون نمیتونه اطلاعات رو ذخیره کنه مگه اینکه فضای اضافه بگیرید براش که اون هم ماهیانه هزینه باید به دلار بدید تا بتونید ظرفیتت بیشتری رو به ایلکود اکانت خودتون اختصاص بدید.

آیکلود چیست؟

خرید اپل آیدی

برای استفاده از سرویس آیلکود نیاز به یک اپل ایدی دارید که در ایران از اونجا که تحریم هستیم ساخت اپل ایدی بسیار دشوار شده و شاید نتونید به همین راحتی ها اپل ایدی بسازید در این صورت میتونید با هزینه خیلی کم از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خودتون رو ثبت کنید و کاملا وریفای شده اکانت رو تحویل بگیرید اون هم بدون نیاز به شماره و … پس در صورت خرید اپل آیدی وارد سایت بشید و هر محصولی که میخواید ثبت سفارش کنید و به صورت آنی پس از پرداخت اکانت تحویلتون داده میشه، برای مشتریان عزیز که نیاز به تعداد دارید هم قیمت ها بسیار پایین هست تا بتونید بیشترین سود رو داشته باشید پس با شماره تلفن اپل آیدی تاپ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*