ویژگی های iOS 16

ویژگی های iOS 16

ویژگی های iOS 16

با معرفی محصولات جدید اپل از جمله مک پرو و مک بوک ایر، iOS جدید هم رونمایی شد پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید با ویژگی های iOS 16 و کارایی هاش که مختصر توضیح خواهیم داد.

 

قبل از اینکه بریم سراغ ویژگی ها و اصل مطلب این رو بگم که همیشه وقتی نسخه ای از ios یا هر سیستم عامل دگ ای آپدیت میده بلافاصله آپدیت نکنید و بزارید چندین روز که گذشت یک نسخه جدیدتر که اومد آپدیت کنید چرا که امکان داره یک سری باگ ها یا … پیش بیاد که بعد از چندین روز یک نسخه جدید منتشر میشه تا اون باگ ها یا مشکلات رو برطرف شده باشه پس هیچوقت سر بروزرسانی عجله نکنید و بزارید اول مشکلاتش برطرف بشه و سپس بروزرسانی رو انجام بدید.

 

ویژگی های iOS 16

  • بازگردانی پیام های پاک شده (تا 30 روز)

قابلیت که در ios 15 در قسمت Photo و Notes گوشی وجود داشت و حالا در ios 16 همین قابلیت برای پیام های پاک شده وجود داره که تا 30 روز میتونید پیام پاک شده رو ریکاوری کنید که برای اینکار هم باید در برنامه Messages روی Edit تپ کرده و گزینه Recently Deleted انتخاب کنید.

ویژگی های iOS 16

  • قابلیت جدید برنامه Focus

این قابلیت جدید که برای Fucus یا همون Do Not Disturb در ios 16 که در تنظیمات لاک اسکرین میتونید مشخص کنید که هر لاک اسکرین جداگانه تنظیم شود برای مثال میشه گفت با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه نمایش یک کاستوم انجام دهید و برای لاک اسکرین بعدی هم یک کاستوم دگ که با عوض کردن لاک اسکرین تنظیمات جداگانه داشته باشید.

 

ویژگی های iOS 16

  • اضافه شدن Haptic به کیبورد

با فعال کردن این گزینه یک ویبره کوچک در هنگام تایپ کردن ایجاد میشه که بسته به سلیقه خودتون میتونید فعال یا غیر فعال کنید، این قابلیت هم به کمک Taptic Engine کار میکنه که طبق تصویر بالا میتونید این گزینه رو فعال یا غیر فعال کنید.

 

ویژگی های iOS 16

  • قابلیت Lock To End Call

البته این قابلیت به حساب نمیاد و یه چیز خیلی ساده هست که اگه فعالش کنید با زدن دکمه Power مکالمه قطع میشه که برای فعال یا غیر فعال کردن این گزینه از مسیر Settings – Accessibility – Touch میتونید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*