آموزش افزایش کیفیت دوربین آیفون

آموزش افزایش کیفیت دوربین آیفون

آموزش افزایش کیفیت دوربین آیفون

عزیزان که گوشی آیفون دارید برای آموزش افزایش کیفیت دوربین آیفون تا انتهای مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید که میخوایم کامل توضیح بدیم چجوری میتونید تصاویر با کیفیت تر از قبل ثبت کنید.

 

100% برای شما هم اهمیت داره که عکس که میخواید با گوشیتون بگیرید بهترین کیفیت رو داشته باشه از اونجا که گوشی های آیفون بسیار عکس هارو طبیعی تر و با کیفیت تر میندازه پس بیشتر کسایی که آیفون میگیرن برای دوربین بسیار قوی هست که تصاویر بسیار با کیفیت میتونه ثبت کنه اما خب ما این آموزش که قرار دادیم فقط به همین صحبت ها ختم نمیشه اگه تا انتهای مطلب همراه باشید آموزش که براتون آماده کردیم میتونید تو گوشی های آیفون انجام بدید تا از قبل هم عکس های با کیفیت تری داشته باشید پس همراه باشید با اپل آیدی تاپ قدیمیترین سایت خرید اپل ایدی در ایران.

  1. وارد Settings گوشیتون بشید
  2. گزینه Camera را از بین گزینه ها انتخاب کنید
  3. گزینه Prioritize Faster Shooting و Smart HDR را روشن کنید
  4. در تنظیمات Camera هم وارد Format شوید Most Compatible انتخاب کنید

آموزش افزایش کیفیت دوربین آیفون

اپل ایدی عمده

مشتریان عزیز که نیاز به تعداد بالا برای فروش اپل ایدی دارید میتونید به راحتی و قیمت بسیار بسیار مناسب از سایت اپل آیدی تاپ به صورت تعداد اپل ایدی تهیه کنید حالا چجوری؟ به سادگی با پشتیبانی تلگرام به واتساپ اپل آیدی تاپ پیام دهید و بگید که چه تعداد اپل ایدی نیاز دارید تا پشتیبان بهتون مراحل سفارش رو ارسال کنه و با قیمت بسیار مناسب میتونید اپل ایدی کاملا وریفای شده و قانونی بدون نیاز به شماره و … خریداری کنید.

همچنین پشتیبانی خرید اپل ایدی عمده هم برای تمام اکانت ها داریم که هر مشکلی داشتید میتونید به پشتیبانی پیام بدید تا در کمترین زمان ممکن پشتیبانی مشکلتون رو حل کنه اگه هم که به صورت تکی میخواید خرید کنید باز هم میتونید به صورت آنی بعد از پرداخت تو سایت اپل آیدی تاپ ثبت سفارش کنید تا رو ایمیل خود ما تحویل بگیرید، تمام اطلاعات اپل ایدی هم قابل تغییر هست تا اگه نیاز داشتید که اطلاعات خود مشتری رو وارد کنید بتونید به سادگی از سایت رسمی اپل این کارو انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*