ویژگی های آیفون 14

ویژگی های آیفون 14

ویژگی های آیفون 14

همانطور که میدونید آیفون سری 14 قراره که 16 شهریور معرفی بشه و بی صبرانه منتظر هستیم، میخوایم بهتون یک سری ویژگی های آیفون 14 رو به اشتراک بزاریم پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

پس از مدت ها بالاخره آیفون 14 قرار رونمایی بشه و 100% کلی ویژگی های جدید رو قرار ببینیم اما در این میاد چند ویژگی هست که میخوایم در ادامه صحبت کنیم پس همراه ما باشید، دوستان هم که خیلی سوال پرسیدن که آیفون قرار کی رونمایی بشه و … آیفون سری 14 همین ماه یعنی 16 شهریور قرار هستش که رونمایی بشه و باید ببینیم که اپل چه پیشرفت رو سری های جدید خودش داده پایین تر قراره کمی از ویژگی هاش براتون بگیم.

ویژگی های آیفون 14

مهمترین خبری که به دستمان رسیده آیفون 14 پرو که دقت کنید که سری های پرو قرار هستش که ناچ نداشته باشه و به کل حذف میشه و بجاش همان نمایشگر رو میبنید پس این یه خبر بسیار عالی بوده که باید ببینیم دقیقا بدون ناچ چه مدلی میشه و از دیگر ویژگی ها نمایشگر همیشه روشن هستش که تو سری های قبل نداشتن اما اینطور که پیشبینی میشه تو سری های 14 قراره این قابلیت اضافه بشه.

دوربین این سری هم که دگ باید بدونید 12 مگاپیکسل نیست و یک دوربین 48 مگاپیکسل تعبیه شده که دگ خودتون ببینید که با اون دوربین 12 مگاپیکسلی چه عکس هایی میشد گرفت حالا ببینید با دورین 48 مگاپیکسل آیفون 14 قراره چه عکس های تمیز و فوق العاده ای داشته باشیم.

و اما یکی از اصلی ترین ها که همان تراشه اپل دگ باید بدونید قویترین تراشه رو اپل میزنه و همین هم محبوبش کرده که هر سری آیفون سری جدید میده یه تراشه قویتری رو گوشی جدیدش تعبیه میشه که تو آیفون سری 14 هم شاهدش هستیم، تراشه ای که برای آیفون 14 در نظر گرفته شده A15 Bionic هست که باید فقط گیمرهای عزیز بازی های سنگین رو چجوری مثل آب خوردن بالا میاره براتون.

و اما یکی از جذاب ترین ها هم میشه گفت رنگ اختصاصی اپل رو سری جدیدش هست که برای مثال سری 13 رنگ ابی کمرنگ بود و باید ببینیم رنگ جذاب این سری 14 چی از اب در میاد و قراره چقدر جذاب تر از قبل ضاهر بشه پس باید فعلا منتظر بمونیم و تا هفته آینده ببینیم اپل قراره که چه غولی رو رونمایی کنه، در آخر هم بگم ممنون از اینکه تا آخر این مطلب همراه اپل آیدی تاپ قدیمیترین سایت خرید اپل ایدی در ایران بودید امیدوارم که این گوشی رو شما هم بتونید تهیه کنید و یه تجربه بی نظیر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*