خرید اپل آیدی کارتی

خرید اپل آیدی کارتی

خرید اپل آیدی کارتی

اپل آیدی به دو صورت به فروش میرسد که کارتی و روش دیگر آنلاین است ما در این مطلب قصد داریم تا به شما عزیزان آموزش خرید اپل آیدی کارتی را در سایت اپل آیدی تاپ شرح دهیم.

 

در صورت خرید اپل آیدی کارتی چه چیزی دریافت میکنم؟

  • نام کاربری اکانت اپل آیدی
  • رمز عبور اپل آیدی
  • سوالات امنیتی اپل آیدی

این 3 مورد که ذکر شد را روی کارت اپل آیدی خریداری شده مشاهده میکنید مانند تصویر زیر:

خرید اپل آیدی کارتی

خب حالا میخوایم چگونگی وارد کردن اپل آیدی کارتی را آموزش دهیم:

  1. وارد Settings گوشی خود شوید
  2. روی Sighn in to your iphone کلیک کنید
  3. اپل آیدی و رمز عبور که روی کارت خرید شده نوشته شده است را وارد نمایید
  4. در صفحه ای که Apple ID Security ظاهر میشود روی Continue کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید چرا که این گزینه شماره موبایل خارج میخواهد که ایران تحریم است و شما نمیتوانید شماره موبایل ایران وارد کنید پس باید این مرحله رو رد کنید، اما در مرحله بعد روی گزینه Other Options کلیک کنید و سپس گزینه Dont Upgrade را انتخاب نمایید و در آخر Terms & Conditons روی Agree بزارید، تصویر زیر را مشاهده کنید.

خرید اپل آیدی کارتی

خرید اپل آیدی آنلاین

در صورت خرید اپل آیدی آنلاین شما فقط نام کاربری و رمز عبور با سوالات امنیتی بعد پرداخت مشاهده میکنید که میتوانید از سایت خرید اپل آیدی این کار را انجام دهید و با چند کلیک و بدون رفتن به فروشگاه و وقف زمان با چند کلیک با کارت بانکی خود خرید کنید و از سایت بعد از پراخت اطلاعات را مشاهده میکنید و به ایمیل شما هم ارسال میشود پس میتوانید همین حالا از سایت اپل آیدی تاپ به صورت تکی یا عمده اپل ایدی تهیه کنید و به راحتی طبق آموزش ها اکانت خود را وارد دستگاه اپل خود کنید. اگر نیاز به مطالعه بیشتر دارید برای خرید اپل آیدی آنلاین همین لینک را وارد شوید.

 

خرید اپل آیدی عمده

خرید اپل آیدی عمده

اما فروشنده های محترم اپل آیدی یا کسانی که نیاز به اپل آیدی عمده به تعداد زیاد اما قیمت پایین نیاز دارند میتوانند با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ اکانت های 10 – 20 – 50 – 100 تایی ما را خرید کنند و با قیمت همکار خرید خود را امن و بدون هزینه بیشتر از سایت خرید اپل آیدی تهیه کنند اما در صورتی که میخواهید خرید اپل آیدی عمده را انجام دهید باید لینک را باز کنید و طبق آموزش ها پیش بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*