خرید اپل آی دی

خرید اپل آی دی

خرید اپل آی دی

نیاز تمام کاربرانی که از دستگاه های اپل استفاده میکنند خرید اپل آی دی است، اما از کجا میتوانیم اپل آی دی را به صورت دایمی و وریفای شده خرید کنیم؟ جواب این سوال در همین مطلب اپل آیدی تاپ آمده است.

دوستان امروز همراه ما باشید با خرید اپل آی دی که خیلی ها درخواست کرده اند که قیمت هارو بیاریم پایین و به همین خاطر سایت خرید اپل آیدی قیمت های تمامی محصولات اپل آی دی را پایین آوردیم و تا حد امکان سعی کردیم که کاری کنیم تا تمام کسانی که از گوشی های اپل استفاده میکنند بتوانند از اپل آیدی های ما خرید کنند و از تمامی سرویس های اپل بهره مند شوند، به همین ترتیب ما تمام محصولات اپل آیدی تاپ را زیر همین مطلب شرح میدهیم.

اپل آیدی تکی:

  1. خرید اپل آیدی آماده: 5000 تومان
  2. خرید اپل آیدی ایمیل شخصی: 10000 تومان
  3. خرید اپل آیدی کشورهای مختلف: 15000 تومان
  4. خرید اپل آیدی با شارژ 10 دلاری: 170000 تومان

اپل آیدی عمده:

  1. خرید اپل آیدی 10 تایی: 40000 تومان
  2. خرید اپل آیدی 20 تایی: 70000 تومان
  3. خرید اپل آیدی 50 تایی: 170000 تومان
  4. خرید اپل آیدی 100 تایی: 320000 تومان

خرید اپل آی دی

خرید اپل آیدی فوری

اپل آیدی که شما خرید میکنید به چند صورت که هر کدام یک محصول متفاوت است پس شما همینکه از اپل آیدی تاپ قصد خرید داشته باشید باید ابتدا محصول خود را انتخاب کنید و سپس پرداخت را انجام دهید به همین صورت با خرید اپل آیدی فوری یا همان آماده محصولی که در سایت اپل آیدی تاپ موجود است، در صورت خرید این محصول بلافاصله و آنی بعد از پرداخت اپل ایدی را تحویل میگرید و میتوانید در دستگاه اپل خود به راحتی وارد کنید.

مزایای خرید اپل آیدی فوری:

  • فوری و پرداخت امن و تحویل نام کاربری و رمز عبور بلافاصله
  • قیمت پایین و به صرفه
  • وریفای شده آمریکا

 

خرید اپل آیدی عمده

اپل آیدی عمده به چه صورت است و چه فوایدی دارد؟ در اصل اپل آیدی تاپ سایت خرید اپل آیدی برای شما فروشندگان محترم و کسانی که نیاز به محصولات اپل آیدی به تعداد زیاد به هر صورت دارند میتوانید با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ با قیمت های بسیار پایین خرید خود را انجام دهید که اپل آیدی به صورت 10 – 20 – 50 – 100 تایی قرار گرفته با قیمت همکار که فروشندگان بتوانند حداقل سود را ببرند و خیالتان راحت باشد که ما علاوه بر نام کاربری و رمز عبور اپل آیدی ایمیل هم برای شما با رمز وردوش قرار دادیم تا در صورت فراموشی ایمیل هم داشته باشید.

(خرید اپل آیدی عمده هم بسیار ساده است و هم اکنون میتوانید خرید خود را از سایت www.appleidtop.ir/buy انجام دهید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*