اپل آی دی

اپل آی دی

اپل آی دی

کسانی که دنبال اپل آی دی خوب و ارزان هستند و نیاز به یک اپل آیدی برای اینکه به سرویس های اپل دسترسی داشته باشند دارند میتوانند از اپل آیدی تاپ اقدام به خرید کنند.

از همان ابتدا اپل آیدی اکانتی بود که لازم برای کسانی که اپل داشتند و میخواستند دانلود از اپ استور انجام دهند یا جاهایی که نیاز به اپل آیدی داشتند بود، اول ساخت اکانت اپل ایدی آنقدرها سخت نبود و راحت ساخته میشد اما الان که تحریم های زیادی قرار گرفتیم ساخت اپل آیدی بسیار دشوار شده است و میتوانید به راحتی با خرید اپل آیدی مشکل خود را حل کنید.

اپل آی دی

خرید اپل آی دی

چرا باید اپل آیدی بخریم؟ طبق سیاست های اپل اینکه باید اپل آیدی داشته باشید تا بتوانید از تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشید و استفاده کنید، مانند دانلود برنامه و بازی هاییکه در اپ استور قرار دارد میتوانید به سادگی تمام این محدودیت ها را با خرید اپل آی دی از بین ببرید.

چطور میتوان اپل آی دی خریداری کرد؟ به سادگی از سایت اپل آیدی تاپ خریداری کنید و بدون اینکه مشکلی در روند خرید داشته باشید میتوانید به راحتی استفاده کنید.

 

اپل آی دی

خرید اپل آی دی آمریکا

حالا اینکه بهترین اپل آیدی باید روی چه کشوری تنظیم شده باشه؟

به صورت کل بهترین کشوری که میشه اپل آیدی روش تنظیم بشه آمریکا است، از آنجا که ایران تحریم است و نمیتوان ایران را روی اپل آیدی تنظیم کرد در بین کشورها دیگر آمریکا بهترین است برای ایرانیان زیرا میتوان به تمام سرویس ها دسترسی داشت و تمام محدودیت ها در اپل برداشته خواهد شد، مگر اینکه بخواهید کشوری دیگر را انتخاب کنید در کشور دیگری باشید و یا نیاز به سرویس های یک کشور دیگر برای اپل آیدی داشته باشید.

اگر توضیحات بیشتری راجع به اپل آیدی آمریکا میخواهید و نیاز به این دارید که بیشتر راهنمایی بشوید لطفا به لینک خرید اپل آی دی آمریکا مراجعه کنید.

 

اپل آی دی

چگونه میتوانم از سایت اپل آیدی تاپ اکانت خریداری کنم؟ به راحتی هر چه تمام وارد صفحه اصلی سایت اپل آیدی تاپ شوید و محصولی را که میخواهید سفارش دهید را کلیک کنید و سپس اطلاعات خود را از جمله نام و ایمیل و شماره تلفن را وارد نمایید و سپس وارد درگاه پراخت امن زرین پال خواهید شد، یکی از معتبرترین و بهترین درگاه هایی است که میتوانید با خیال راحت و امن پرداخت کنید، بعد از پرداخت اطلاعات اکانت اپل آیدی خود را دریافت خواهید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*