آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

با این آموزش از اپل آیدی تاپ شرح خواهیم داد که چطور وارد اپل آیدی خریداری شده بشوید و سپس اطلاعات خود را تغییر دهید پس با آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت همراه ما باشید.

 

ابتدا شما عزیزان باید اپل آیدی خود را از سایت اپل آیدی تاپ تهیه کنید و سپس با ادامه این آموزش میتوانید طبق مراحل پیش بروید و هر آنچه از اطلاعات خرید اپل ایدی خود را میتوانید به راحتی تغییر داده و اگر مشکلی برایتان پیش آمد به پشتیبانی اپل آیدی تاپ پیام داده تا مشکل هر چه زودتر حل شود.

در این آموزش چه چیزهایی یاد خواهیم گرفت؟

  • آموزش وارد شدن به اپل ایدی از طریق سایت
  • تغییر ایمیل اپل ایدی
  • تغییر پسورد اپل ایدی
  • تغییر سوالات امنیتی اپل ایدی
  • تغییر آدرس وارد شده اپل ایدی

 

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

 

  • ایمیل و پسورد اپل ایدی که تهیه کرده اید را وارد کنید
  • در این قسمت سوالات امنیتی اپل ایدی تهیه شده را وارد کنید

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

  • دو گزینه را مشاهده میکنید که روی Other options کلیک کنید

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

  • در این قسمت هم روی Dont upgrade کلیک کنید

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

  • بعد روی continiue کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید

حالا همانطور که مشاهده میکنید قسمت اول که Account هست میتوانید اطلاعات از جمله ایمیل و ریجن اکانت را تغییر دهید و در قسمت دوم که Security نام دارد میتوانید اطلاعاتی همچون پسورد یا سوالات امنیتی اپل آیدی خود را تغییر دهید که به شدت برای حفظ امنیت اکانت خود این پشینهاد را میدهیم تا هر چه سریعتر این اطلاعات را تغییر دهید.

آموزش وارد شدن اپل آیدی از طریق سایت

خرید اپل آیدی دائمی

منظور از اپل آیدی دائمی چیست؟

اپل آیدی های که از سایت اپل ایدی تاپ خریداری میکنید همه وریفای شده اند و طریق ساخت کاملا قانونی میباشد از این رو به هیچ عنوان اپل آیدی که از ما تهیه کرده اید از بین نمیره و به صورت وریفای شده و کاملا دائمی هست پس از این رو خیالتون راحت باشه که پولتون جای دگ نمیره و اپل ایدی که تهیه کرده اید برای خودتون میمونه اگر میخواهید بیشتر راجب این مطلب مطلع باشید میتوانید وارد لینک خرید اپل آیدی دائمی شوید و بیشتر بدانید.

 

خرید اپل ایدی ارزان

اینکه شما عزیزان میتوانید از هر فروشگاهی اقدام به خرید کنید پس خودتان باید اول مقایسه کنید که قیمت ها به چه گونه است و با مقایسه متوجه میشوید که ارزان ترین سایت اپل ایدی را انتخاب کرده اید چرا که ما اپل ایدی ها را با قیمت خیلی پایین تر نسبت به فروشگاه ها و سایت های همکار خواهیم داد از این رو با یک مقایسه کوچک خواهید دید.

با خرید اپل ایدی ارزان میتوانید به تمام سرویس های اپل که با اکانت های آمریکا متصل شوید و اگر نیاز به محصولات دیگر دارید باز هم اپل آیدی تاپ در خدمت شماست با پشتیبانی همه ساعته که مشکلتان در کسری از ثانیه برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*