خرید اپل آی دی فعال

خرید اپل آی دی فعال

خرید اپل آی دی فعال

برخی از اپل آیدی دیسیبل میشوند که قابل استفاده نیستند و کلی زمان برای بازگردانی دارند اما ما در اپل آیدی تاپ تمامی اپل ایدی ها را بررسی میکنیم و بعد برای فروش قرار میدهیم همچنین همراه باشید با خرید اپل آی دی فعال.

خرید اپل آی دی فعال

 

برخی از فروشندگان خرید اپل آی دی اقدام به حرکتی بسیار غیر منطقی میکنند که اپل آیدی های دیسیبل شده را به شما تحویل خواهند داد در این صورت شما حتی نمتیوانید اپل ایدی را روی دستگاه خود ست کنید اما برای فروش دست به هر کاری میزنند اما شما عزیزان با اطمینان کامل از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید چرا که ما دونه به دونه تمام اپل آیدی ها را بررسی میکنیم و بعد روی سایت برای فروش قرار خواهیم داد که مبادا دیسیبل شده باشند و مدیونی برای ما داشته باشد.

در صورتی که اپل آیدی را نتوانستیم وارد دستگاه یا اپلیکیشن اپل خود کنیم راه چاره چیست؟

به سادگی شماره ای که در قسمت بالای سایت قرار داده ایم تماس بگیرید و کارشناسان اپل آیدی تاپ شما را راهنمایی خواهند کرد پس با اعتماد کامل سفارش دهید و در صورت مشکل با پشتیبانی به صورت تلفنی یا در تلگرام میتوانید مشکل خود را بیان کنید.

خرید اپل آی دی فعال

خرید اپل آیدی وریفای شده

اپل آیدی هایی که از اپل آیدی تاپ تهیه میکنید وریفای شده روی ایمیل شما و تنظیم شده روی کشور آمریکا است تا کمترین مشکلی نداشته باشید و بتوانید به تمام سرویس های اپل آیدی متصل شوید اما اگر همچنان میخواهید روی کشوری جز آمریکا اپل ایدی را تنظیم کنید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و روی کشوری که میخواهید برایتان اپل آیدی را تنظیم کنیم، برای اینکه بیشتر بدانید وارد لینک خرید اپل آیدی وریفای شده شوید و بیشتر در این باره مطالعه کنید.

  • منظور از وریفای شده چیست؟ یعنی اینکه تمام مراحل ساخت اپل آیدی را به صورت قانونی وکامل پیش رفته ایم و ایمیل ها هم همه تایید شده است پس مشکلی در قبال دانلود و … از اپلیکیشن ها نخواهید داشت و به راحتی میتوانید از اپل ایدی استفاده کنید.

 

خرید اپل آی دی فعال

خرید اپل ایدی ارزان

اما مفتخریم به اینکه ارزان ترین سایت اپل ایدی هستیم و با تمام قوا داریم روی اپل آیدی ها کار میکنیم تا بتوانیم قیمت ها را تا جایی که میتوانیم ارزان تر از همه جا ارایه دهیم و همین هم هست پس با یک سرچ ساده مقایسه کنید که اپل آیدی تاپ با اختلاف اپل ایدی های کاملا وریفای شده آمریکا را در ارزان ترین قیمت ممکن قرار خواهیم داد، خرید اپل ایدی ارزان بسیار ساده است ابتدا وارد سایت اپل آیدی تاپ شوید و سپس سفارش خود را ارزان و با خدمات و پشتیبانی ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*