خرید اپل ایدی آیتونز

خرید اپل ایدی آیتونز

خرید اپل ایدی آیتونز

با خرید اپل ایدی آیتونز قادر خواهید بود تا بدون نیاز به شماره به راحتی وارد اکانت اپل ایدی خود شوید و به تمام سرویس ها بدون محدودیت دسترسی داشته باشید با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

میدانید که شما با خرید اپل ایدی نیاز به شماره کشوری جز ایران دارید؟

از آنجا که ایران کشوری تحریم شده است نمیتوانیم شماره ایران را برای ساخت اپل ایدی تنظیم کنیم پس باید شماره ای جز ایران وارد کنیم حالا اپل آیدی تاپ چگونه این مشکل را برطرف کرده است؟ اپل آیدی تاپ با چند سال تجربه در زمینه ساخت و فروش اپل آیدی که تمام اپل ایدی ها را توسط نرم افزار آیتونز خواهیم ساخت و اما چه روشی را برای شماره در نظر گرفته ایم؟ ما در این مطلب قصد داریم تا بگیم چگونه بدون شماره وارد اپل آی دی خود شوید و به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشید.

 

  • ابتدا مراحل ورود اپل آیدی را پیش برید تا به مرحله ی پایین برسید
  • همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید روی گزینه Other Options کلیک کنید

خرید اپل ایدی آیتونز

  • در مرحله بعد مانند تصویر زیر روی گزینه Dont Upgrade کلیک کنید

(اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید دگ ازتون شماره نمیخواد و میتوانید به راحتی و بدون محدودیت از اپل آیدی که تهیه کرده اید استفاده کنید)

خرید اپل ایدی آیتونز

خرید اپل آیدی بدون محدودیت

  • منظور از اپل آیدی بدون محدودیت یعنی چی؟

یعنی اینکه شما بدون محدودیت میتوانید از تمام سرویس های اپل از جمله اپ استور و آیتونز یا … به راحتی استفاده کنید و به دانلود اپلیکیشن و بازی مورد نظر بپردازید، با خرید اپل آیدی بدون محدودیت از سایت اپل آیدی تاپ تمام این هایی که گفتیم قادر خواهید بود و با کمترین قیمت کاملا وریفای شده و روی آمریکا اپل ایدی را تحویل خواهید گرفت.

خرید اپل ایدی آیتونز

خرید اپل آیدی عمده

اپل آیدی تاپ بزرگترین سایت عمده فروشی اپل آی دی در ایران است از مزایای اپل ایدی عمده در چیست؟ ما کمترین قیمت را در بین تمام سایت های ایرانی برای خرید اپل آیدی عمده در نظر گرفته ایم چرا که میدانیم مشتریان عزیز سود کمی خواهند کرد پس ما از این طرف قیمت را پایین در نظر گرفته ایم تا عزیزان اپل ایدی فروش بتوانند بهترین سود را از کار خود کسب کنند همچنین عمده ها به صورت فوری بعد از پرداخت ارسال میشود و قبل از سفارش ابتدا باید با پشتیبانی اپل آیدی تاپ تماس بگیرید تا از موجودی اطمینان حاصل کنید.

مزایای خرید اپل ایدی عمده از اپل آیدی تاپ

  • قیمت پایین بین تمام فروشندگان اپل ایدی
  • تمام اپل آیدی ها روی آمریکا تنظیم شده اند
  • همه به صورت وریفای شده روی ایمیل دامین تنظیم شده اند
  • بدون نیاز به شماره و …
  • پشتیبانی 24 ساعته برای عمده ها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*