آموزش تغییر نام اپل ایدی

آموزش تغییر نام اپل ایدی

آموزش تغییر نام اپل ایدی

با خرید اپل ایدی اسم پیشفرض گذاشته شده و شاید شما هم بخواهید وقتی تنظیمات گوشی رو باز میکنید اسم خودتون نمایش داده بشه پس با اپل آیدی تاپ همراه باشید با آموزش تغییر نام اپل ایدی.

 

برخی از مشتریان عزیز بعد از خرید اپل ایدی میگن چرا اسم اپل ایدی apple id top هست خب این اپل ایدی ها از قبل ساخته شده و به صورت پیشفرض این اسم براش قرار گرفته اما خب قابل تغییر است و اگه میخواید اسم رو تغییر بدید به راحتی هر چه تمام تر میتوانید این کار را انجام دهید حالا چجوری؟ تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا بهتون مراحل تغییر نام اپل ایدی رو اموزش بدیم و زمانی که چجوری وقتی تنظیمات گوشی رو باز کردید اسم خودتون به نمایش در بیاد.

آموزش تغییر نام اپل ایدی

  • وارد سایت رسمی اپل به نشانی appleid.apple.com شوید
  • بعد از وارد شدن به اپل ایدی صفحه بالا به نمایش در میاد
  • در بخش Account روی گزینه Edit سمت راست صفحه کلیک کنید

آموزش تغییر نام اپل ایدی

  • حالا در قسمت First name نام خود و Last name نام خانوادگی خود را وارد کنید
  • تمام حالا روی گزینه Done کلیک کرده تا تغییرات ذخیره شوند

آموزش تغییر نام اپل ایدی

خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه

از آنجا که اپل ایدی به صورت پیشفرض و از قبل ساخته میشوند اما بسیاری از عزیزان میخوان که با ایمیل خودشون ساخته بشه چرا که امنیت بیشتری داره و همه چی دست خودتونه چرا که ایمیل به نام خودتون ثبت شده، از این رو برای خرید اپل آیدی با ایمیل دلخواه از قسمت محصولات سایت انتخاب کرده و بعد از مدت 15 دقیقه اپل آیدی با ایمیل خود شما ساخته شده پس میتوانید این محصول را از اپل آیدی تاپ سفارش دهید.

مزایای اپل آیدی شخصی:

  1. ساخته شده روی ایمیل شخصی شما
  2. امنیت بیشتر و تنظیم شده روی آمریکا
  3. بدون نیاز به شماره مجازی و …
  4. بدون محدودیت و اطلاعات قابل تغییر

فروش همکار اپل آی دی

فروش همکار اپل آی دی

فروشندگان محترم که نیاز به تعداد بالا برای خرید اپل آی دی دارند باز هم اپل آیدی تاپ با شما همکاری کرده و میتوانید با قیمت بسیار پایین به هر تعداد که نیاز دارید سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان تحویل خواهید گرفت، همچنین تمام اپل آی دی ها در یک فایل txt تحویل داده میشوند تا بتوانید با تمام دیوایس ها راحت به اکانت ها دسترسی داشته باشید، اگر میخواهید بیشتر راجب فروش همکار اپل آی دی بدانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*