دیجی کالا در اپ استور !!!

دیجی کالا در اپ استور !!!

دیجی کالا در اپ استور !!!

و اما دیجی کالا با ترفند و کلکی جدید توانست وارد اپ استور شود، البته طولی نمیکشد که به زودی توسط کاربران ریپورت شده از اپ استور حذف میشود، با سایت خرید اپل آیدی همراه باشید.

 

همانطور که میدانید خیلی وقت هست که اپل ایران رو تحریم کرده و نمیزاره اپلیکیشن ایرانی وارد اپ استور بشه و مجوز برای منتشر کردن برنامه های ایرانی نمیده بس از این رو شرکت های بزرگ ایرانی مثل دیجی کالا هم نمیتوانند اپلیکیشن های خودشون وارد اپ استور کنن و این قانون برای تمام ایرانی ها صدق میکنه.

حالا شاید شما هم براتون سوال پیش بیاد که چطور دیجی کالا با این همه سخت گیری های اپل و … توانسته اپلیکیشن خودش رو وارد اپ استور کنه؟

از اونجا که ایرانی ها خلاقیت های عجیب غریب دارن :)) دیجی کالا هم اپ خودش رو به عنوان دیکشنری توانسته وارد اپ استور بکنه و با این کلک الان میتونید از اپ استور دیجی کالا رو دانلود و نصب کنید، اما گفتنی است که پس از مدتی اپل این اپ ایرانی رو حذف میکنه چرا که تا الان بسیاری از اپ ها مانند دیوار و … توانسته بودن با کلک ها مختلف اپ رو وارد اپ استور کنن اما پس از مدتی با ریپورت ها از طرف کاربران از اپ استور حذف شدند.

 

سایت اپل ایدی

خرید اپل آیدی

عزیزان که نیاز به خرید اپل آیدی دارید و میخواهید اپل ایدی را با قیمت بسیار پایین تر تهیه کنید میتوانید با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ با ارزان ترین قیمت اما کاملا معتبر و قانونی سفارش خودتون ثبت کنید، همچنین برای فروشنگان محترم هم اکانت های عمده داریم که با قیمت بسیار کمتر و به صرفه تر میتوانید اپل ایدی را سفارش داده و در یک فایل txt تحویل بگیرید.

تمام اپل ایدی ها رو آمریکا تنظیم میشوند اما اگه شما عزیزان نیاز به کشوری جز آمریکا دارید میتوانید محصول اپل ایدی کشورهای مختلف را تهیه کرده تا با ریجن که شما میخواهید اپل ایدی ساخته شده و از امکانات اون ریجن استفاده کنید، و اما ایمیل هایی که تنظیم میشن رو اکانت ها همه معتبر و بدون مشکل و دردسر هستند پس با خیال راحت و بدون مشکل میتوانید از اکانت که تهیه کردید استفاده کرده و به اینباکس ایمیل اپل ایدی که بهتون ارسال میشه دسترسی کامل دارید تا در صورت تغییر پسورد و سوالات امنیتی و … مشکلی از لحاظ ایمیل اپل ایدی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*