جیلبریک برای iOS 15،16 منتشر شد

جیلبریک برای iOS 15،16 منتشر شد

جیلبریک برای iOS 15،16 منتشر شد

جیلبریک برای iOS 15،16 منتشر شد! پس از مدت های بسیار زیاد که اپل همواره برای جلوگیری جیلبریک شدن iOS تلاش میکرد اما با این حال باز هم هکرها موفق شدن و در ادامه با اپل آیدی تاپ همراه باشید.

 

با اینکه اپل کلی هزینه میکنه و امنیت سرویس هاش رو تا حد خیلی زیادی بالا برده و روز به روز هم شاهد امنیت بیشتر سیستم عامل و سرویس های اپل هستیم اما با این حال هکرها هم بروز هستند و از متودهای بروز دنیا برای هک و جیلبریک کردن دیوایس های اپل به کار میبرن که یکی از بدی هایی که داره اینه که امنیت دیوایس اپل خود را از دست میدید و در عوض میتونید خیلی راحت تر و گسترده تر استفاده کنید چرا که تمام محدودیت های اپل برای iOS از بین خواهد رفت و حتی میتونید از استورهای دگ به غیر از اپ استور استفاده کنید که بسیار کارتون رو راحت تر خواهد کرد.

چگونه iOS خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنیم

 

  • جیلبریک چیست؟

جیلبریک در واقع تمام محدودیت های سیستمی اپل رو از بین خواهد برد و میتوانید به غیر از اپ استور از استورهای دگ اپلیکیشن ها رو نصب کنید و در واقع یک سیستم عامل ios دارید استفاده میکنید که مثل سیستم عامل اندروید بدون محدودیت هست! دگ ساده ترین توضیحی که میشد داد همین بود و فقط بدونید با جیلبریک کردم دیوایس خود امنیتش رو از بین خواهید برد و دگ شامل گارانتی نخواهد بود اما در عوض کلی از محدودیت ها برداشته میشه و در واقع خیلی راحت و گسترده تر میتونید از گوشی اپل خودتون استفاده کنید که یک سری از برنامه هایی که داخل اپ استور هم موجود نیست میتونید با جیلبریک کردن از این برنامه ها استفاده کنید که از مزایای جیلبریک کردن هست و آیفون های قدیمی که از جیلبریک میتونید استفاده کنید آیفون های 8 و 8 پلاس و آیفون x هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*