دسته بندی : آموزش های اپل آیدی
آموزش دیلیت اکانت اپل ایدی

آموزش دیلیت اکانت اپل ایدی

شما هم میخواید حساب اپل ایدی خودتون رو به صورت کامل حذف کنید و دگ وجود نداشته باشه؟ در این مطلب آموزش دیلیت اکانت اپل ایدی رو کامل براتون توضیح میدیم و همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

خیلی از کاربران حالا به هر دلیلی شاید دوست داشته باشید که حساب اپل ایدی که قبلا ایجاد کرده بودید رو حذف کنید یجوری که انگار همچین اکانت اپل آی دی تا به حال وجود نداشته و به صورت کلی از داخل سیستم و سرورهای اپل حذف بشه که دگ وجود خارجی نداشته باشه که بسیاری از عزیزان نمیدونن چطور میشه حذف کرد چون نسبت به بقیه پلتفرم ها کمی پیچیده تر هست و برای اینکه اکانت خودتون رو حذف کنید نیاز دارید تا وارد سایت رسمی خود اپل بشید که اگه شما هم قصد حذف اکانت خودتون از سرورهای اپل دارید میتونید خیلی ساده از آموزش که براتون پایین تر میزاریم استفاده کنید و اگه مراحل رو به درستی پیش برید بسیار ساده حسابتون بعد از 7 روز به صورت خودکار حذف خواهد شد.

آموزش دیلیت اکانت اپل ایدی

  • آموزش حذف اکانت اپل ایدی
  1. وارد سایت رسمی apple.com بشید
  2. حساب اپل ایدی رو در این قسمت وارد کنید
  3. روی قسمت Request to deactivate your account ضربه بزنید
  4. دلیل حذف انتخاب و در انتها روی Continue ضربه بزنید
  5. تیک گزینه Agree to the condition رو بزنید و مجدد Continue بزنید
  6. حالا یک آدرس ایمیل رو وارد کنید و روی Continue بزنید
  7. کدی که بهتون میده رو کپی کنید تا در مرحله بعد وارد کنید
  8. حالا برای حذف اپل آیدی روی گزینه Delete Accounte ضربه بزنید
  9. در آخر روی گزینه Sign out بزنید تا خارج بشید.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگه تمام مراحل بالا رو به درستی انجام بدید حساب شما همچنان فعال خواهد بود و بعد از 7 روز به صورت خودکار حسابتون حذف خواهد شد و دیلیت اکانت اپل آیدی به صورت کامل انجام میشه که دگ بعد از 7 روز نمیتونید از اون اکانت که داشتید استفاده کنید.

مقالات دیگر ما