دسته بندی : اپل آیدی تاپ
رونمایی محصولات جدید اپل در پاییز 2024

رونمایی محصولات جدید اپل در پاییز 2024

تمامی محصولاتی که اپل قرار هست در پاییز 2024 رونمایی کنه براتون در این مطلب با توضیحات و مشخصات احتمالی منتشر میکنیم که میتونید از سایت اپل آیدی تاپ این مطلب رو مشاهده کنید.

 

  • آیفون 16 پرومکس

بروز رسانی های جدید برای ایفون های 16 پرو و 16 پروکس در نظر گرفته شده است که از این بروزرسانی ها میشه به صفحه نمایش پرداخت که مدل های 16 پرو با صفحه نمایش 6.3 اینچی و مدل های پرومکس با صفحه نمایش 6.9 اینچی در نظر گرفته شده، از دیگر ویژگی ها هم میشه به دوربین ارتقا یافته و اولتراواید بهتر، عملکرد بهتر در نور کم و زوم 5 برابری با تراشه A18 Pro در این سری های آیفون اشاره کرد.

  • آیفون 16 و 16 پلاس

این 2 مدل هم مانند گذشته از صفحه نمایش بزرگتر استفاده نخواهند کرد و اندازه صفحه نمایش این 2 مدل هم مانند قبل خواهد بود که احتمالا از تراشه A18 Pro یا از تراشه جدید بهره مند خواهند شد که فعلا معلوم نیست، دارای دکمه های سخت افزاری اختصاصی برای دوربین و ویژگی های هوش مصنوعی برای iOS 18 در نظر گرفته شده است.

  • AirPods Max 2

این مدل از AirPods Max 2 هم از پورت شارژ Type-C استفاده خواهد کرد و دگ از پورت شارژهای لایتنینگ و همانطور که میدونید اپل دگ در هیچ کدام از محصولات جدید خود از پورت لاتنینگ استفاده نخواهد کرد و 100% این مدل از ایرپاد اپل با ویژگی های منحصر به فرد خودش وارد بازار میشه که احتمالا مانند AirPods Pro 2 از صدای تطبیقی، آگاهی از مکالمه و صدای شخصی سازی شده بهره مند میشود.

  • AirPods 4

اپل این سری 2 مدل از AirPods 4 رو عرضه میکنه که یکیش نسخه معمولش هست و اونیکی هم نسخه پریمیوم که هر 2 نسخه هم از پورت شارژ Type-C استفاده خواهند کرد و با عرضه این مدل ایرپاد دگ ایرپادهای 2 و 3 از خط تولید خارج خواهند شد و اینکه پشتیبانی از حذف نویز و پشتیبانی از قابلیت Findmy برای مدل های پریمیوم در نظر گرفته شده.

  • اپل واچ اولترا 3

اولین سری اپل واچ اولترا در سال 2022 معرفی شد و امسال هم مدل جدیدتر که اپل واچ اولترا 3 هست رو عرضه خواهد کرد، اطلاعات زیادی در موردش نیست احتمالا از تراشه جدید و سریعتر استفاده کند، تنها چیزی که مشخص هست رنگ تیتانیوم فضایی این مدل هست.

  • اپل واچ سری 10

سری 10 اپل واچ در 2 سری عرضه میشه که یکی استاندارد هست و اونیکی بزرگتر که مدل کوچکتر اندازه بزرگ مدل فعلی خواهد بود و مدل بزرگتر مطابقت با صفحه Ultra بزرگ میشود، از قاب دستگاه باریکتر و تراشه قدرتمندتری استفاده خواهد شد.

  • آیپد نسل 11 و آیپد مینی 7

از سال 2021 دگ آیپد مینی بروزرسانی نشد و حالا قراره با صفحه نمایش بزرگتر و تراشه جدید عرضه بشه، احتمالا این مدل با تراشه های کلاس M برای سازگاری با قابلیت های هوش مصنوعی اپل منتقل شود، همچنین اپل یک آیپد مدل پایه جدید با تراشه جدید و قدرتمندتر عرضه خواهد کرد.

مقالات دیگر ما