دسته بندی : آموزش های اپل آیدی
اپل ایدی شخصی اتوماتیک چیست؟

اپل ایدی شخصی اتوماتیک چیست؟

عزیزان که اکانت به صورت شخصی با ایمیل و اطلاعات خودتون هستید و میخواید تحویلش آنی باشه حتما همراه اپل آیدی تاپ باشید با اپل ایدی شخصی اتوماتیک چیست؟ تمام سوالات شما پاسخ داده شده.

 

محدودیت های جدید اپل ایدی

 

عزیزان همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در سایت اپل آیدی تاپ محصول جدیدی به اسم اپل ایدی شخصی اتوماتیک موجود شده که تنها ما این سیستم رو توانسته ایم در ایران راه اندازی کنیم تا بدون کوچیکترین مشکل و بدون نیاز به شماره و … اکانت رو با اطلاعات شخصی خودتون در کمتر از 5 دقیقه تهیه میکنید و تحویل میگیرید! این یعنی اینکه شما نیاز نیست تا منتظر پاسخ پشتیبان ما باشید و در مدت زمان 5 دقیقه ای میتونید بدون هیچ مشکلی اکانتتون روی ایمیل و اطلاعات شخصی خودتون یا مشتری ایجاد کنید و به صورت ایمیل و پیامک هم براتون اکانت ارسال میشه که این یه ایده جدید برای ساخت اکانت با اطلاعات شخصی هست پایین تر راجب طرز استفاده از این پنل توضیح داده میشه همچنین برای خرید اپل ایدی از داخل سایت اپل آیدی تاپ اقدام کنید که بدون مشکل میتونید از اکانت ها استفاده کنید.

 

اپل ایدی شخصی اتوماتیک چیست؟

بعد از اینکه روی ایمیل شخصی اتوماتیک کلیک کردید حالا وارد یه سایت دگ میشید که اینجا همانطور که در تصویر مشخص شده باید روی خرید کوپن بزنید هرچندتا کوپن که نیاز دارید میتونید تهیه کنید و این هم بگم که هر کوپن مخصوص 1 اپل ایدی هست و فقط یکبار فرصت استفاده از هر کوپن رو دارید بعد از اینکه کوپن رو تهیه کردید حالا وقت این میرسه که اکانتتون رو ایجاد کنید برای اینکار هم روی گزینه ساخت اپل ایدی بزنید تا وارد مرحله بعد بشید.

اپل ایدی شخصی اتوماتیک چیست؟

بعد صفحه بالا براتون باز میشه که وقتی کوپن خرید کردید یه کد بهتون میده اون کد رو در این قسمت وارد میکنید بعد روی مرحله بعد بزنید تا وارد صفحه ساخت اکانت بشید اینجا دقیقا مانند ساخت اکانت اپل ایدی در آیتونز میمونه و حالا باید ایمیل، پسورد و سوالات امنیتی که میخواید رو وارد کنید و در مرحله آخر کدی که به ایمیلتون ارسال میشه رو واردش میکنید و اکانت با مشخصات که تایین کرده بودید ساخته میشه و در نهایت بلافاصله تمام اطلاعات اکانت براتون ایمیل میشه و میتونید داخل ایمیل هم اطلاعات اکانت که وارد کرده بودید رو مشاهده کنید و به همین سادگی در کمتر از 10 دقیقه میتونید بدون اینکه نیاز به پاسخ پشتیبان و … باشه اکانتتون رو ایجاد کنید و استفاده کنید.

مقالات دیگر ما