دسته بندی : آموزش های اپل آیدی
اپل ایدی کارتی چیست؟

اپل ایدی کارتی چیست؟

میخوایم بهتون کامل توضیح بدیم که اپل ایدی کارتی چیست؟ و چرا نباید تهیه کنید و چجوری میتونید متوجه بشید که اپل ایدی کارتی هست یا خیر و این که چرا نباید از این اکانت ها استفاده کنید.

 

چرا میگیم اپل آیدی کارتی نگیرید؟ این نوع اکانت ها که کارتی میگن بسیار نا امن هستن و بعد از مدتی هم یا مسدود میشن یا نات اکتیو میشن یا اطلاعاتشون توسط سازنده یا هرکسی که دسترسی داشته تغییر میکنه و باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید تا بتونید مجدد از گوشیتون استفاده کنید و اگه گوشیتون ریست هم کنید دگ بالا نمیاد و باید حتما اطلاعاتش رو داشته باشید که همش تغییر داده شده یا اصلا اپل ایدی مسدود شده و با هیچ روشی نمیتونید مشکلش رو حل کنید مگه اینکه از سرویس های حذف آیکلود استفاده کنید که بسته به مدل گوشیتون قیمت هاش متفاوت هست و بسیار هم بالاست پس در خرید اپل ایدی بسیار دقت کنید چرا که ممکنه با یک اشتباه گوشیتون رو خیلی ساده از دست بدید و هزینه های بسیار بالایی رو مجبور باشید که پرداخت کنید تا مجدد بتونید استفاده کنید.

  • از کجا بفهمیم اپل ایدی کارتی هست؟

با اینکه از اسمش پیداست اپل ایدی کارتی ولی زیاد ربطی به کارت بودنش نداره و کلا به اپل ایدی هایی که امنیت ندارن و نمیشه حساب روشون باز کرد میگن کارتی حالا یکی از مواردی که میشه خیلی ساده متوجه شد که کارتی هست همینه که ایمیل دامنه رو چی ثبت شده که اگه از دامنه های متفرقه استفاده شده باشه اون اکانت کارتی به حساب میاد پس حتما دقت کنید که اکانت که تهیه میکنید یا روی یاهوو باشه یا جیمیل یا اوت لوک و هات میل که این ها از نظر اپل معتبر هستن و بقیه دامنه از نظر اپل نا امن هستن و دیر یا زود دچار مشکل میشن یا اطلاعاتشون تغییر میکنه پس از فروشگاهی که اکانت تهیه میکنید حتما تحقیق کنید که معتبر باشه از این دامنه هایی که گفته شد برای ساخت اپل آیدی استفاده شده باشه.

مقالات دیگر ما