خرید اپل آیدی اینترنتی

خرید اپل آیدی اینترنتی

خرید اپل آیدی اینترنتی

اگر نیاز به اپل آیدی آماده دارید و میخواهید سریع خرید خود را انجام دهید به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کنید و با خرید اپل آیدی اینترنتی خود را آماده برای فعالسازی اپل آیدی کنید.

 

دوستان اگر نیاز به اپل آیدی و آموزش نصب را میخواهید این مطلب را تا انتها مشاهده کنید.

چه کسانی نیاز به اپل آیدی اینترنتی دارند؟ کسانی که وقت ندارند یا به هر صورتی نمیخواهد به فروشگاه های سراسر کشور بروند به همین صورت میتوانید با وارد شدن به سایت خرید اپل آیدی یک اکانت اپل ایدی با سرعت بالا و فوری خرید کنید تا آماده تحویل بگیرید.

 

برای خرید اپل آیدی اینترنتی نیاز دارید تا مراحل زیر را به صورت تک تک و درست انجام بدهید:

  • به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کنید
  • سپس با توجه به نوع دسته اپل آیدی تکی یا اپل آیدی عمده را انتخاب کنید (مانند تصویر زیر)

خرید اپل آیدی اینترنتی

  • اگر روی اپل آیدی تکی کلیک کنید مانند تصویر زیر لیست محصولات اپل آیدی تکی را مشاهده خواهید کرد

خرید اپل آیدی اینترنتی

  • و اگر روی اپل آیدی عمده کلیک کنید مانند تصویر زیر لیست محصولات اپل آیدی عمده را مشاهده خواهید کرد

خرید اپل آیدی اینترنتی

 

حالا که تمام محصولات اپل آیدی تاپ را مشاهده کردید بسته به نیاز خود میتوانید محصول مورد نظر را انتخاب کرده و روی سفارش کلیک کنید تا به صفحه دریافت اطلاعات و پرداخت هدایت شوید و بعد از خرید همانطور که در توضیحات هر محصول نوشته شده اکانت اپل آیدی خود را دریافت خواهید کرد، بعد از آن هم میتوانید اپل آیدی را در دستگاه اپل خود تنظیم کنید.

 

خرید اپل آیدی آمریکا

اپل آیدی که شما خرید میکنید به صورت عادی آمریکا است و در صورت اینکه خرید اپل آیدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید میتوانید کشوری جز آمریکا انتخاب کنید تا به شما با همان کشوری که انتخاب کردید اپل آیدی ساخته شود، اما با خرید محصولات دیگر اپل آیدی تاپ به صورت پیشفرض اکانت های آمریکا را دریافت خواهید کرد. (برای مطلع شدن از خرید اپل آیدی آمریکا کلیک کنید)

حالا برای چی اپل آیدی تاپ به صورت پیشفرض اکانت هاشو روی کشور آمریکا تنظیم میکنه؟

آمریکا تنها کشوری است که میتوان از تمام سرویس های اپل آیدی در ایران بهره مند شد چرا که کشور ایران تحریم شده است و نمیتوان روی ایران تنظیم کرد.

 

خرید اپل آیدی کارتی

خب حالا کسی میخواد اپل آیدی کارتی تهیه کنه و به چه درد میخوره؟

خب شما میتوانید از فروشگاه هایی که اپل آیدی کارتی برای فروش دارند تهیه کنید اما اپل آیدی کارتی فقط قیمت بالاتری برای صدور کارت و … میگیرند در اصل هیچ تفاوتی بین اپل آیدی های کارتی و اپل آیدی آنلاین نیست، در دو صورت که شما خرید کنید یعنی چه خرید اپل آیدی کارتی چه در خرید اپل آیدی آنلاین شما یک نام کاربری و یک رمز عبور دریافت میکنید که با وارد کردن در دستگاه اپل خود میتوانید از تمام امکانات سرویس های اپل آیدی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*