سایت اپل آیدی

سایت اپل آیدی

سایت اپل آیدی

بهترین سایت اپل آیدی برای خرید ارزان و با کیفیت وریفای شده آمریکا که بعد از خرید بلافاصله میتوانید اکانت اپل آیدی را از اپل آیدی تاپ دریافت کنید، با سایت خرید اپل ایدی همراه باشید تا انتهای مطلب.

خرید از اپل آیدی تاپ بسیار آسان است و از بهترین درگاه استفاده میشود جهت هر چه بالاتر رفتن امنیت پس نگران نباشید و بعد از خرید اطمینان داشته باشید که اکانت را بلافاصله دریافت خواهید کرد، بزرگترین سایت برای خرید اپل آیدی به صوورت تکی و عمده که میخوایم در ادامه مطلب بیشتر توضیح بدیم.

سایت اپل آیدی

خرید اپل آی دی

به این صورت میتوانید محصولات اپل آیدی تاپ را خریداری کنید 4 نوع محصول که معرفی میکنیم همان محصولات سایت خرید اپل آی دی است که به صورت تکی فروخته میشود:

  1.  خرید اپل آیدی آماده
  2. خرید اپل آیدی ایمیل شخصی
  3. خرید اپل آیدی کشورهای مختلف
  4. خرید اپل آیدی با شارژ دلاری

اپل آیدی آماده: مناسب برای کسانی که میخواهند هزینه کمتری کنند، کسانی که میخواهند آنی بعد از پرداخت اکانت خود را دریافت کنند، کسانی که میخواهند عمده خرید کنند، سرعت ارسال: بلافاصله بعد از خرید.

اپل آیدی ایمیل شخصی: مناسب کسانی که میخواهند بدون دردسر وارد اکانت خود شوند، کسانیکه نیاز دارند تا ایمیل خود را روی اکانت اپل آیدی تنظیم شده باشد، سرعت ارسال: 30 دقیقه بعد از خرید.

اپل آیدی کشورهای مختلف: اگر در کشوری دیگر هستید یا نیاز به سرویس های اپل آیدی یک کشور دیگر جز آمریکا دارید میتوانید با خرید این محصول از اپل آیدی تاپ کشور انتخابی خود را وارد کنید و با همان کشور برای شما اکانت اپل آی دی ساخته میشود.

اپل آیدی با شارژ دلاری: این نوع اپل آیدی هم شما هنگام خرید ایمیل وارد میکنید و با ایمیل خود شما اکانت ساخته میشه و 10 دلار هم شارژ دلاری دریافت میکنید (برای خرید برنامه یا بازی از اپ استور).

خرید اپل آیدی عمده

خرید اپل آیدی عمده

اپل آیدی تاپ برای همکاران و فروشندگان محترم هم اپل آیدی ارایه میده به صورتی که قیمت ها را بسیار پایین و مناسب در نظر گرفتیم تا فروشندگان بتوانند سود خوبی داشته باشند، در صورتی که نیاز به اپل آیدی به صورت عمده دارید میتوانید به صفحه خرید اپل آیدی عمده مراجعه کرده یا برای خرید به سایت خرید اپل آیدی سر بزنید.

  1.  خرید اپل آیدی 10 تایی
  2. خرید اپل آیدی 20 تایی
  3. خرید اپل آیدی 50 تایی
  4. خرید اپل آیدی 10 تایی

چهار محصول بالا مربوط به خریداران عمده است که با قیمت بسیار مناسب در سایت قرار دادیم میتوانید مشاهده کنید.

سوالات متدوال اپل آیدی عمده:

  • چه مدتی اپل آیدی عمده را دریافت میکنیم؟

بلافاصله بعد از خرید اپل آیدی عمده را دریافت خواهید کرد و نیازی به صرف زمان نیست.

  • چه کشوری روی اپل آیدی عمده تنظیم شده؟

آمریکا، تمامی اپل آیدی های عمده روی کشور آمریکا تنظیم شده تا مشتری تمام سرویس های اپل را دریافت کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*