اپل آیدی تاپ

اپل آیدی تاپ

اپل آیدی تاپ

بزرگترین مرجع فروش اپل آیدی به صورت تکی و عمده با بهترین قیمت و وریفای شده، خرید اپل آیدی در سریعترین حالت ممکن از سایت اپل آیدی تاپ امکان پذیر است، بعد از خرید آنی اپل آیدی را دریافت میکنید و پشتیبانی هم آماده حل مشکلات است.

 

اگر اپل آیدی به صورت تکی و عمده میخواید پس باید بگم وارد بهترین سایت اپل آی دی شدید و میتوانید هم اکنون با قیمت بسیار پایین تر از اپل آیدی تاپ سفارش دهید و وریفای شده به صورت آنی اپل آیدی خود را دریافت کنید.

از چه لحاظ اپل آیدی تاپ بهترین سایت خرید اپل آیدی است؟

  • ارزان قیمت بودن اکانت ها
  • وریفای شده آمریکا
  • تحویل فوری بعد از پرداخت
  • بدون نیاز به شماره مجازی
  • پشتیبانی 24 ساعته

اپل آیدی تاپ

خرید اپل آیدی

ما در اپل آیدی تاپ به دو صورت فروش خواهیم داشت 1. اپل آیدی تکی 2. اپل آیدی عمده که هر کدام به چند 4 دسته مختلف تقسیم میشود که در خرید اپل آیدی شرح میدهیم:

اپل آیدی تکی:

  1. اپل آیدی آماده
  2. اپل آیدی ایمیل شخصی
  3. اپل آیدی کشورهای مختلف
  4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری

اپل آیدی عمده:

  1. اپل آیدی 10 تایی
  2. اپل آیدی 20 تایی
  3. اپل آیدی 50 تایی
  4. اپل آیدی 100 تایی

اپل آیدی تاپ

سایت اپل آیدی

در بین این همه سایت اپل آیدی میتوانید چک کنید و میبینید که ارزان ترین سایت را انتخاب کرده اید، ما به گونه ای اکانت ها را قیمت گذاری کرده ایم که همه بتوانند از سایت به راحتی و امنیت بالا خرید کنید.

سوالات متداول اپل آیدی:

  • چرا باید اپل آیدی بخریم؟ به دلیل سیاست های اپل که باید شما یک اکانت شخصی داشته باشید تا بتوانید نهایت استفاده از اپل خود را ببرید و تمام محدودیت هایی که دارید را کنار بگذارید.
  • چرا آمریکا روی اپل آیدی تنظیم میشود؟ زیرا ایران تحریم است و نمیتوانیم ایران را در حین ثبت نام انتخاب کنیم به همین علت بهترین کشور برای ما ایرانی ها که به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشیم آمریکا است، مگر اینکه بخواهید کشور دیگری را انتخاب کنید که در این صورت باید محصول اپل آیدی کشورهای مختلف را برای خرید انتخاب کنید.
  • چرا اپل آیدی تاپ؟ زیرا بهترین قیمت را در بین تمام سایت های ایرانی میدهیم و پشتیبانی 24 ساعته که داریم توانسته ایم که بهترین در خرید اپل آیدی باشیم، درگاه امن زرین پال هم برای پرداخت قرار دادیم تا با امنیت بالا خرید کنید و آنی اکانت که سفارش داده اید را تحویل بگیرید.

این ها هم سوالات بیشتر کسانی که میخواهند اپل آیدی خریداری کنند یا کسانی که اکانت خریداری کرده اند میخواهند بیشتر راجب اپل ایدی بدانند گفتیم و حالا اگر قصد خرید از اپل آیدی تاپ دارید میتوانید با چند کلیک در صفحه اصلی اپل آیدی تاپ اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*