Apple Id

Apple Id

Apple Id

ساده ترین راه برای خرید اپل آیدی مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ با ارزان ترین قیمت بهترین را دریافت میکنید، اپل آیدی وریفای شده و Apple Id با پشتیبانی 24 ساعته با ساخت بدون نیاز به شماره.

به چه علت باید اپل آیدی خرید؟ خیلی از این قبیل سوالات زیاده که چرا بخریم مگه نمیشه ساخت؟ خب چرا میشه اما در کشور ما بسیار دشوار شده ساخت اپل آیدی و 100 تا راه باید پشت سر بزاریم تا یه اپل آیدی ساخته بشه و آخر هم اگه با ارور و … مواجه نشیم اینم برای اینه که توسط اپل تحریم شده ایم و برای ساخت باید از آی پی های خارجی استفاده کرد و در آخر هم شماره میخواد که شماره تلفن ایران قبول نمیکنه پس در نتیجه بهتره که اپل آیدی با هزینه اندک از سایت اپل آیدی تاپ خریداری کنید.

چرا که هم ارزان ترین سایت خرید اپل آی دی هستیم هم اکانت ها را وریفای شده فوری بعد از پرداخت ارسال خواهیم کرد، دگ نیازی هم به رفتن فروشگاه ها نیست و هزینه ای که باید بابت مسافت پرداخت کنید و تازه اپل آیدی هم چند برابر میفروشن که اصلا به صرفه نیست اونم تو این وضعیت کرونا و … پس میتوانید به سادگی وارد سایت اپل آیدی تاپ بشوید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

Apple Id

خرید اپل آیدی آمریکا

همانطور که بالاتر مشاهده کردید گفتیم که تحریم هستیم و نمیتاونیم در هنگام ساخت از شماره ایران استفاده کنیم پس این در انتخاب کشور هنگام ساخت هم صدق میکنه و ایران جزو کشورها نیست و ما چه کشوری را بریا ساخت انتاخب میکنیم؟ ما بهترین کشور که به همه سرویس ها دسترسی داشته باشید را انتخاب خواهیم کرد یعنی خرید اپل آیدی آمریکا بهترین است و به همه سرویس ها دسترسی خواهید داشت و بدون محدودیت میتوانید از اپل خود استفاده کامل را ببرید.

پس نتیجه چرا اپل آیدی را روی آمریکا تنظیم میکنیم این شد که:

  1. دسترسی راحت تر (زبان روی انگلیسی است)
  2. بدون محدودیت و استفاده کردن از تمام سرویس های اپل

Apple Id

خرید اپل آیدی آماده

بعد از خرید اپل آی دی آماده چه مدت زمان خواهد برد تا اپل آیدی به دستمون برسه؟

بعد از خرید اپل آی دی آماده آنی توسط سایت دریافت خواهید کرد و هیچ نیازی به پیام دادن و کار اضافی نیست یعنی اینکه شما بعد از خرید اپل آیدی راحت و بدون دردسر نام کاربری و رمز عبور اپل آیدی همراه با سوالات امنیتی دریافت خواهید کرد همچنین اگر بلد نیسیتید میتاونید طبق آموزش که در سایت قرار دادیم به راحتی اپل آیدی را روی اپل خود تنظیم کنید، هر مشکلی هم قبل یا بعد از خرید اپل آیدی داشتید میتوانید به پشتیبانی سایت پیام دهید تا در اسرع وقت مشکلتان را برطرف کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*