خرید اپل ایدی به صورت اینترنتی

خرید اپل ایدی به صورت اینترنتی

خرید اپل ایدی به صورت اینترنتی

خیلی از دوستانی که نیاز به اپل ایدی دارند نمیدانند باید از کجا تهیه کنند، وارد سایت اپل آیدی تاپ بشوید و با خرید اپل ایدی به صورت اینترنتی به راحتی از شر محدودیت های اپل در صورت نداشتن اپل آیدی خلاص شوید.

خرید اپل ایدی به صورت اینترنتی

 

خرید اپل آیدی تحویل آنی

مطلبی در سایت قرار دادیم به اسم خرید اپل آیدی تحویل آنی حالا این مطلب در چه مورد؟ ما در اپل آیدی تاپ تمام انرژیمان را گذاشتیم و بهترین و اکانت های وریفای شده را تحویلتان میدهیم اما ارزان تر از همه جا و تحویل اکانت هایمان هم به صورت آنی است، یعنی اینکه شما محصول مورد نظر خود را که نسبت به تعداد که میخواهید خریداری میکنید و بعد از پرداخت بلافاصله اپل آیدی را دریافت خواهید کرد! بله به همین سادگی میتوانید اپل آیدی آماده و اپل آیدی عمده را به صورت فوری دریافت کنید.

سوالات متداول در مورد خرید اپل آیدی تحویل آنی:

  • کدام محصولات اپل آیدی تاپ تحویل آنی هستند؟ در قسمت تکی اپل آیدی آماده و تمام اپل آیدی های عمده که در سایت گذاشته میشوند به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.
  • ایمیل های اپل آیدی های آماده به چه صورت است؟ همه ایمیل ها روی دامین تنظیم شده و به صورت پیشفرض هستند.
  • در صورتی که بخواهیم ایمیل خودمان روی اپل آیدی تنظیم شود چه کنیم؟ به راحتی از قسمت محصولات روی اپل آیدی ایمیل شخصی ثبت سفارش کنید یا اینکه اگه کشوری جز آمریکا برای ساخت اپل آیدی میخواهید اپل آیدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید چرا که تمام اپل آیدی ها به صورت پیشفرض روی آمریکا تنظیم میشوند.

 

 

خرید اپل ایدی به صورت اینترنتی

 

خرید اپل آیدی وریفای

تمام اپل آیدی های ارایه شده توسط اپل آیدی تاپ به صورت وریفای شده هستند و هیچ ایرادی در روند کار نخواهید داشت یعنی اینکه اپل آیدی را وارد که کردید دگ تمام محدودیت هایی که داشتید برطرف خواهد شد، هم با ایمیل پیشفرض و هم شخصی وریفای خواهد شد پس هرگونه سفارشی که بدهید بدانید که همه وریفای شده و معتبر هستند، برای خرید اپل آیدی وریفای سایت اپل آیدی تاپ را باز کنید و به سادگی و در ارزان ترین حالت ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

چنانچه میخواهید اول جهت خرید اپل آیدی مشاوره بگیرید از طریق شماره ای که گذاشتیم تماس بگیرید و در صورتی که مشکلی داشتید هم میتوانید به پشتیبانی تلگرام یا واتساپ تماس حاصل فرمایید، این هم بدانید درگاه امن زرین پال را برای خرید اپل آی دی در نظر گرفته ایم که بدون مشکل و با امنیت کامل میتوانید از این درگاه پرداخت خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*