آموزش ساخت اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی

چند حالت برای ساخت اپل آیدی وجود دارد که ما آموزش ساخت اپل آیدی از طریق سایت رسمی اپل را به شما در این مطلب از اپل آیدی تاپ خواهیم آموخت پس همراه ما باشید.

برای ساخت اپل آیدی از طریق سایت اپل به چه چیزی نیاز داریم؟

  • ایمیل (برای دریافت کد)
  • شماره (غیر از شماره موبایل ایران)
  • آدرس (آدرس محل سکونت یا محل کار غیر از ایران)

چرا میگیم شماره یا آدرسی غیر از ایران؟ از آنجا که ایران تحریم است و اپل شماره یا آدرس ایران را برای ساخت اپل آیدی قبول نمیکنه پس تنها راه اینه یا آدرس واقعی یا آدرسی فیک وارد کنیم از کشوری جز ایران.

اگر چند موارد بالا که ذکر کرده ایم را دارید که میتوانید به راحتی اپل آیدی خود را در سایت اپل یسازید اما اگر مشکلی دارید میتوانید با خرید اپل آیدی کار خود را راحت کنید و با مبلغ اندک یک اپل آیدی وریفای شده بدون شماره روی کشور آمریکا داشته باشید.

 

تمام موارد ذکر شده را داریم چگونه اپل آیدی بسازیم؟

  • ابتدا وارد سایت رسمی اپل آیدی به آدرس appleid.apple.com شوید
  • سپس صفحه مانند تصویر زیر روبرو میشوید که باید گزینه Create Your Apple ID کلیک کنید

آموزش ساخت اپل آیدی

حالا مواردی ازتون میخواد از جمله ایمیل، شماره و آدرس محل سکونت را وارد کنید و سپس کدی به ایمیل شما میاد اون کد رو وارد که کردید اپل آیدی شما ساخته میشه و میتوانید با پسورد که ساختید به راحتی در همین صفجه لاگین کنید.

 

آموزش ساخت اپل آیدی

خرید اپل ایدی آیتونز

ما در اپل آیدی تاپ از آیتونز اپل ایدی میسازیم و تحویل شما عزیزان میدهیم حالا تفاوت در چیست، برای ساخت شماره نمیخواد و به راحتی بدون شماره میتوانید اپل ایدی داشته باشید و از تمام مزایای سرویس اپل آی دی هم بهره مند خواهید شد و هیچ محدودیت نخواهید داشت، اگر نیاز دارید تا بیشتر راجب این مطلب بدانید وارد لینک خرید اپل ایدی آیتونز شوید ما اونجا بیشتر توضیح داده ایم.

 

آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی

بیشتر کسانی که میخوان اپل آیدی بسازن در ایران زندگی میکنند و نمیتوانند آدرس جایی دیگر را داشته باشند پس تنها راه حل اینه که آدرس فیک وارد کنید تا اپل بتونه اجازه ساخت اپل ایدی بهتون بده حالا آدرس فیک از کجا بیاریم؟ به راحتی وارد لینک آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی بشید و ما چند ادرس فیک برای کسانی که میخوان خودشون اپل ایدی درست کنن رو گذاشتیم پس میتوانید از همین آدرس ها استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*