خرید اپل ایدی به صورت عمده

خرید اپل ایدی به صورت عمده

خرید اپل ایدی به صورت عمده

فروشندگان محترم که قصد خرید اپل ایدی دارند میتوانید به صورت عمده بسیار به صرفه که ارزان ترین سایت خرید اپل ایدی به صورت عمده را انتخاب کرده اید پس تا انتهای مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید.

 

اپل آیدی تاپ با چند سال تجربه در زمینه فروش اپل آیدی به صورت تکی و عمده که حالا مفتخریم ارزان ترین سایت اپل آیدی عمده در ایران هستیم، ما همیشه در تلاشیم تا پایین ترین قیمت را به شما فروشندگان محتریم ارایه دهیم تا بتوانید در زمینه خرید اپل ایدی بیشترین سود را داشته باشید.

  • سوالات متداول خرید اپل آیدی عمده:

به چه صورت اپل آیدی را تحویل میدهید؟
ابتدا به آیدی تلگرام که ابتدای سایت قرار دادیم پیام دهید سپس بعد از اینکه پرداخت خود را انجام دادید تا چند دقیقه بعد در قایل یک فایل txt که با تمام دستگاه ها اجرا میشود ایمیل، پسورد و سوالات امنیتی اپل آیدی را تحویل خواهید گرفت.

آیا اپل ایدی های آماده وریفای شده اند؟
بله، همه وریفای شده هستند و روی کشور آمریکا تنظیم میشوند همه هم بدون نیاز به شماره هستند، میتوانید تمام اطلاعات اپل ایدی ها را خودتان تغییر دهید.

 

خرید اپل ایدی به صورت عمده

خرید اپل ایدی آمریکا

بارها گفته ایم که چرا بهتر است اپل ایدی را روی آمریکا تنظیم کنیم و باز هم میگیم اپل ما را تحریم کرده به همین دلیل نمیتوانیم ایران را برای ساخت اپل ایدی تنظیم کنیم از این رو بهترین راه برای تنظیم کردن کشورها آمریکا است چرا که بدون محدودیت میتوانیم از تمام سرویس های اپل به صورت دایمی و کاملا وریفای شده استفاده کنیم، میخواهید بیشتر بدانید پس مطلب خرید اپل ایدی آمریکا را دنبال کنید.

چگونه میتوانیم از اپل آیدی تاپ بخواهیم روی کشوری دگ جز آمریکا اپل آیدی برای ما درست کنه؟
در قسمت محصولات اپل آیدی تاپ روی اپل آیدی کشورهای مختلف کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید سپس به تلگرام پشتیبانی پیام دهید تا اپل ایدی شما با کشور انتخابی در کمترین زمان ساخته شود.

خرید اپل ایدی به صورت عمده

خرید اپل آیدی دائمی

بسیار مهم است که اپل آیدی تهیه شده اکتیو و وریفای شده روی آدرس معتبر باشد چرا که اپل آیدی هایی داریم بعد از مدتی Lock میشوند و به سختی قابل بازیابی هستند تازه باید کلی هزینه بابت Unlock کردن پرداخت کنید، اما وقتی از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خرید اپل آیدی دائمی خود را ثبت کردید از این بابت خیال خودتان را راحت کنید که وریفای شده و کاملا اکتیو شده می باشد تا مشتری کمترین هزینه را بعد از خرید اپل آی دی نپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*