نحوه خرید apple id

نحوه خرید apple id

نحوه خرید apple id

در این مطلب از اپل آیدی تاپ به شما عزیزان آموزش خرید اپل آیدی و نحوه وارد شدن به آن را توضیح خواهیم داد پس عزیزان میتوانید تا انتهای نحوه خرید apple id همراه اپل آیدی تاپ باشید.

چنانچه قصد خرید apple id دارید و نمیدانید چطور سفارش خود را در سایت اپل آیدی تاپ ثبت کنید ما به شما در این مطلب یاد خواهیم داد که چطور سفارش ثبت کنید و چطور وارد همون اپل آیدی شوید، برای ثبت سفارش نیاز هست که مراحل زیر را طی کنید.

  • در صفحه نخست روی قسمت اپل آیدی تکی کلیک کنید

خرید اپل آیدی اینترنتی

  • در قسمت بعد روی گزینه سفارش محصولی که میخواهید کلیک کنید

قیمت اپل آی دی

  • در قسمت بعد نام، ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید
  • حالا به صفحه درگاه پرداخت شاپرک هدایت شده اید
  • بعد از وارد کردن اطلاعات خود به صورت فوری اپل آیدی و پسورد را دریافت خواهید کرد

چگونه وارد اکانت اپل آیدی شویم؟

 

آموزش ساخت اپل آیدی

  • ایمیل و پسورد که دریافت کرده اید را وارد کنید
  • حالا سوالات امنیتی را وارد کنید و به راحتی از اپل ایدی خود استفاده کنید

 

خرید apple id

بسیاری میپرسید چرا از اپل آیدی تاپ سفارش ثبت کنیم؟

اپل آیدی تاپ ارزان ترین سایت و بهترین پشتیبانی را در بین تمام سایت های خرید apple id داریم یعنی شما را قبل یا بعد از خرید تنها نخواهیم گذاشت و به صورت 24 ساعته فعال هستیم تا مشکلی برای شما عزیزان پیش آمد برطرف کنیم، یکی از دلایل دیگر که بهتر از اپل آیدی تاپ خرید کنید اینکه تمام اکانت ها وریفای شده روی ایمیل معتبر و کشور آمریکا هستند پس با خیال راحت و کاملا دایمی میتوانید از اپل ایدی استفاده کنید، سفارش ها به صورت فوری ارسال میشود و شما اصلا معطل نخواهید بود پس با خیال راحت و با امنیت کامل خرید خود را از اپل آیدی تاپ انجام دهید.

 

 

خرید اپل آیدی آنلاین

خرید اپل آیدی کارتی

عزیزان که میخواهند به صورت کارتی به هر تعداد اپل آی دی دریافت کنند با شماره ای که بالای صفحه سایت گذاشته ایم تماس بگیرید و در اسرع وقت کارت های اپل آیدی به هر تعداد که خواستار هستید با قیمت بسیار معقول به دستتون میرسه، اگر نیاز دارید تا بیشتر درباره این مطلب بدانید وارد لینک خرید اپل آیدی کارتی شوید و تا انتها مطلب را دنبال کنید.

کسانی هم که به صورت مجازی اپل ایدی عمده میخواهند میتوانید تماس بگیرید و در یک فایل txt به صورت فوری برایتان بعد از پرداخت ارسال میشود و اگر کمترین مشکلی داشتید ما به شما کمک میکنیم و اگر نیاز به تعویض باشه هم اپل آیدی را برایتان تغییر میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*