سایت اپل ایدی

سایت اپل ایدی

سایت اپل ایدی

تمام مشتریان عزیز که از سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت میکنند از سایت اپل ایدی بسیار راضی هستند و بهترین و امن ترین سایت برای خرید اپل آیدی که به راحتی سفارش میدهید تحویل آنی است.

 

سایت اپل ایدی

  • چگونه میتوانیم اپل ایدی را سفارش دهیم؟

به راحتی ما در اپل آیدی تاپ برای شما ساده ترین روش را انتخاب کرده ایم به این صورت که شما عزیزان میتوانید با خرید اپل ایدی به سادگی هر چه تمام روی سفارش هر محصولی که میخواهید کلیک کنید و به درگاه واسط امن زرین پال هدایت خواهید شد پس از اینکه پرداخت خود را انجام دادید به صفحه ای منتقل خواهید شد که اپل آی دی و پسورد را به همراه سوالات امنیتی دریافت خواهید کرد پس به همین سادگی و با چند کلیک شما میتوانید یک اپل آیدی با قیمت بسیار پایین دریافت کنید.

سایت اپل ایدی

خرید اپل ایدی آیتونز

تمام کسانی که اطلاعات در مورد اپل آیدی داشته باند میدانید که آیتونز بهترین روش برای ساخت اپل ایدی است چرا که بدون شماره میتوانید اپل آیدی را ساخته و بدون شماره وارد اپل آیدی شوید به همین خواطر است که با خرید اپل ایدی آیتونز بعدها مشکلی برای دستگاه یا اپل آی دی شما پیش نخواهد آمد از این رو ما هم در سایت اپل آیدی تاپ تمام اپل ایدی هایی که قرار میدهیم با آیتونز ساخته شده و هیچ مشکلی در رابطه با شماره نخواهید داشت.

  • حالا سوال اینجاست که چرا بدون شماره بهتره؟

از آنجا که نمیشه شماره ایران را وارد کرد و باید شماره مجازی تهیه کنید و با استفاده از شماره مجازی وارد شوید اما مشکلی اصلی اینجاست که اپل بعد از مدتی میفهمه که با شماره تقلبی وارد شده اید و اکانت اپل آیدی شما را مسدود میکند.

سایت اپل ایدی

خرید اپل آی دی us

بهترین تنظیم کشور برای خرید اپل آی دی us همان آمریکا است ما این را بارها در مطالب سایت اپل آیدی تاپ گفته ایم و باز هم میگیم که اگر میخواهید بدون مشکل از تمام سرویس های اپل آی دی بدون محدودیت استفاده کنید پس باید اپل آی دی که تهیه میکنید روی کشور آمریکا تنظیم شده باشد ما هم تمام اپل آیدی هایی که در سایت قرار میدهیم روی آمریکا تنظیم شده مگر اینکه محصول خرید اپل آیدی کشورهای مختلف را سفارش دهید از این رو برایتان با کشوری که میخواهید اپل ایدی ساخته خواهد شد.

  • چرا ایران را برای ساخت اپل ایدی تنظیم نکنیم؟

زیرا ایران تحریم است و در لیست کشورهای انتخابی برای ساخت اپل آی دی نیست از این رو مجبوریم کشوری جز ایران را انتخاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*