اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

یک ایدی که برای استفاده از سرویس های نرم افزاری برای سخت افزارهای اپل استفاده میشود، به طور کل اگر اپل ایدی نداشته باشید با محدودیت های زیادی برخورد میکنید، با اپل آیدی تاپ در اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟ همراه باشید.

چه دستگاه هایی نیازمند اپل آیدی می باشند؟ تمام سخت افزارهای اپل از جمله:

  • آیفون – iPhone
  • آیپد – iPad
  • آیپاد – iPad
  • اپل واچ – Apple Watch
  • تمام کامپیوترهای اپل

محدودیت های اپل در قبال نداشتن خرید اپل ایدی چیست؟ بسیاری از نرم افزارهای ضروری نیاز به اپل ایدی دارند از جمله اپ استور که میتوانید از این طریق نرم افزار و بازی ها را دانلود کنید اما نیاز به اپل ایدی دارد یا نرم افزارهای دیگر همچون آیتونز و سرویس های آیکلود و … پس شما عزیزان که از سخت افزارهای اپل استفاده میکنید نیاز به اپل ایدی دارید و همین یعنی برداشتن محدودیت ها و پیروی از سیاست های اپل.

اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

آموزش ساخت اپل آیدی

همینطور که در این مطلب بهتون آموزش ساخت اپل آیدی داده بودیم که چطور اپل آیدی بسازید اما با محدودیت های زیادی که اپل برای ما ایرانی ها گذاشته بسیار کار دشوار است و ساخت اپل آیدی بسیار سخت شده از آنجا که باید آدرس کشوری جز ایران بدهیم با کد پستی و … اما حالا سخت تر شده و برای ساخت نیازمند شماره تلفن است و حتی شماره مجازی هم تشخیص میده و بعد از مدتی اکانت اپل آیدی لاک میشه پس بهترین حالت برای اینکه اپل آیدی داشته باشیم اینه که اکانت را از فروشگاه های معتبر تهیه کنیم، اپل آیدی تاپ معتبرترین سایت برای خرید اپل ایدی که بدون نیاز به شماره و با آدرس های معتبر اکانت ها را ساخته و بدون مشکل به شما عزیزان تحویل خواهیم داد.

اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید اپل آی دی کانادا

کانادا کشوری که سرویس های مختص برای اپل آی دی داره و بسیار خواستار برای اینکه اپل آی دی روی کشور کانادا تنظیم بشه پس اگه شما هم جزو آن دسته دوستانی هستید که نیازمند اپل آی دی روی کشور کانادا هستید میتوانید به پشتیبانی سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کرده و اپل ایدی روی هر کشوری که مدنظر دارید برایتان ساخته شود، به همین سادگی کاملا وریفای شده و روی ایمیل شخصی خودتان اپل آی دی ساخته شده و میتوانید از مزایای سرویس های اون کشور بهره مند شوید، برای اطلاعات بیشتر وارد لینک خرید اپل آی دی کانادا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*