آموزش خارج شدن از اپل آی دی

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

در این مطلب به شما عزیزان یاد میدهیم که چطور از اپل آی دی خود به طور کل خارج شوید تا کمترین مشکلی برای خودتان یا نفر بعد که قرار است از اپل ایدی استفاده کند پیش نیاد پس آموزش خارج شدن از اپل آی دی را تا آخر دنبال کنید.

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

اپل آی دی یکی از مهمترین و امنیتی ترین حساب های کاربری است به طوریکه اگر اطلاعات اپل آی دی خود را فراموش کنید هیچ راهی برای بازگشت ندارید پس بعد از خرید اپل آی دی حتما اطلاعات اکانت خود را یکجا یادداشت کنید یا اینکه حتما باید به یاد بسپارید چرا که اگه یادتون بره دستگاه اپل شما به هیچ کاری نمیاد و باید با قیمت بسیار پایین به یک فروشنده بدهید.

به چه علت باید قبل از فروش اپل خود را ریست کنیم؟
به این علت که تمام اطلاعات روی دستگاه پاک بشه و هیچ یک از اطلاعات شخصی شما روی دستگاه نمونه باید اپل خود را ریست کنید که در این صورت از شما اطلاعات اپل ایدی میخواد پس باید اطلاعات بدید و بعد منتظر بمونید تا اپل به حالت کارخانه ای برگرده.

و اما اگه ریست نکنیم و به کسی دگ بفروشیم چی میشه؟
اون دستگاه به هیچ دردی نمیخوره چرا که همه جا نیاز به اپل ایدی داره و اون طرف هم اطلاعات اپل ایدی نداره پس نمیتونه ریست که و عملا اون دستگاه به هیچ دردی نمیخوره پس باید قبل فروختن ریست کنید تا مشکلی برای خریدار و هم برای فروشنده پیش نیاد.

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

خرید اپل آیدی دائمی

منظور از دائمی بودن اکانت چیست؟ مگه اکانت موقت و یک بار مصرف هم داریم؟ تمام این موارد بر میگرده به آدرس های جعلی و بیخود که اکانت شما را به حالت not active در میاره و اکانت غیر فعال میشه که باید هزینه بسیار بالا بدهید تا اکانت شما به صورت active در بیاد.

اما اپل ایدی تاپ برای این مشکل چه راه حلی داره؟

اپل آیدی تاپ یکی از قدیمیترین و امنیتی ترین سایت خرید اپل آیدی دائمی به حساب میاد که برای این مشکل چاره ای اندیشیدیم، به این صورت که تمام آدرس ها معتبر و روی دامین خود اپل آیدی تاپ ایمیل ها رو بالا بیاریم تا کمترین مشکلی برای اکانت ها پیش نیاد و اکانت های کاملا وریفای شده روی ایمیل معتبر داشته باشیم تا از این وضعیت جلوگیری شود.

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

خرید اپل ایدی آیتونز

از جایی که اپل قانون جدید گذاشت که حتما باید برای ساخت اپل ایدی از شماره استفاده کنید آن هم نه شماره ایران و نه شماره مجازی چون سریع تشخیص میده و اکانتتون غیر فعال میشه پس با این شرایط بهترین راه برای ساخت اپل ایدی از طریق آیتونز می باشد که هیچ شماره ای برای ساخت نمیخواهد و کاملا اختیاری می باشد پس بهترین برای تهیه اکانت خرید اپل ایدی آیتونز می باشد.

ما هم به صورتی که اپل ایدی را آماده میکنیم که بعدها مشکلی برای استفاده از اپل ایدی نداشته باشید و با آدرس های واقعی و از آیتونز برای ساخت اپل ایدی استفاده میکنیم تا شماره ای جهت ساخت اکانت نداشته باشیم و کمترین مشکل و محدودیت برای استفاده نخواهید داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*