انتقال تصاویر از کامپیوتر به آیفون

انتقال تصاویر از کامپیوتر به آیفون

انتقال تصاویر از کامپیوتر به آیفون

دو روش برای انتقال تصاویر از کامپیوتر به گوشی آیفون وجود دارد که در این مطلب میخواهیم آموزش انتقال تصاویر از کامپیوتر به آیفون با برنامه 3utools را یاد دهیم پس با سایت خرید اپل آیدی همراه باشید.

 

همانطور که میدانید برای انتقال اطلاعات (تصاویر، ویدیوها و…) از سیستم عامل ios به کامپیوترهای خانگی کار آسانی نیست، چرا که نمیتوانید با خرید اپل آیدی و وصل کردن کابل به کامپیوتر اطلاعات خود را انتقال دهید پس چگونه میتوان تصاویر را از کامپیوتر به آیفون انتقال داد؟ چند روش وجود دارد مثلا انتقال از طریق آیتونز که کار دشوارتری است پس ما ساده ترین روش را انتخاب میکنیم تا مشکلی نداشته باشید و در زمان بسیار کم تصاویر خود را به کامپیوتر خود انتقال دهید.

انتقال تصاویر از کامپیوتر به آیفون

  • ابتدا برنامه 3utools را برای رایانه خود نصب کنید
  • تصاویری که میخواهید انتقال دهید را داخل یک پوشه قرار دهید
  • آیفون خود را به رایانه متصل کنید و سپس 3utools را باز کنید
  • سمت چپ برنامه به قسمت Photos بروید
  • گزینه import photo کلیک کرده و روی Select Folder بزنید
  • حالا همان پوشه ای که تصاویر را جمع کرده بودید انتخاب کنید
  • برنامه 3utools از شما میخواهد برنامه Pic tools را روی آیفون خود باز کنید
  • حالا منتظر باشید تا تمام تصاویر آپلود شوند و بعد در قسمت Camera Roll مشاهده خواهید کرد

 

خرید اپل ایدی برای ایفون

دگ همه میدانید که اگه یکی از دستگاه های اپل داشته باشید بسیار محدودیت ها دارید مگر اینکه اکانت اپل ایدی تهیه کنید و خودتان را خلاص کنید برای اینکار نیاز است که یک اپل ایدی بسازید اما با وجود تحریم ها و … ساخت اپل ایدی بسیار دشوار است، از رو میتوانید با مبلغ اندک اپل ایدی از سایت اپل آیدی تاپ تهیه کنید و خلاص شوید.

به همین سادگی تمام محدودیت های اپل را برداشته و میتوانید با وارد شدن به اپل ایدی به دانلود بازی یا نرم افزار بپردازید همینطور میتوانید اکانت خود را شارژ کنید و از نرم افزارهای دلاری که در اپ استور قرار گرفته استفاده کنید، پس همین حالا با خرید اپل ایدی برای ایفون به تمام سرویس های اپل دسترسی داشته باشید.

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

آموزش خارج شدن از اپل آی دی

حالا ممکن است برخی از شما بخواهید اکانت جدید تهیه کنید و از اکانت قبلی خود به هر دلیل خارج شوید چگونه؟

ما مطلبی در این زمینه ارایه داده ایم که میتوانید ببینید تا چطور ازاکانت اپل آی دی خود خارج شده و اگر قصد خرید اپل آی دی جدید داشتید تهیه کنید سپس از اکانت قبلی خارج شده و با اکانت جدید وارد آیکلود شوید پس با ما همراه باشید با مطلب آموزش خارج شدن از اپل آی دی با اپل آیدی تاپ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*