تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

چه ویژگی هایی به ورژن جدید iOS یا همان iOS 15 اضافه شده و چه تغییراتی نهفته است؟ با اپل آیدی تاپ همراه باشید که میخوایم تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15 را به نمایش بزاریم.

 

بالاخره iOS 15 رونمایی شد و ما هم در اپل آیدی تاپ این مطلب را قرار دادیم تا شما عزیزان با تغییرات و ویژگی های جدید iOS 15 آشنا بشید، تغییرات بزرگ و ویژگی ها و قابلیت های جدید بسیار شگفت انگیزی صورت گرفته که در ادامه میتوانید بیشتر این تغییرات را مشاهده کنید پس باید سایت خرید اپل ایدی همراه باشید.

 

 

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

 

فیس تایم

یکی از قابلیت های بزرگ iOS 15 همین فیس تایم هست که بسیار طبیعی تر شده و مکالمات که به صورت گروهی بود بهتر از پیش شده است، قابلیت جدید که نهفته شده است اینکه برای مثال فرد سمت چپ که در تصویر قرار دارد صدا هم از همون سمت چپ پخش میشه تا مکالمات طبیعی تر و واضع تری در پیش داشته باشید، یکی از پیشرفت هایی که داشته اینکه صدای کاربر از صدای پس زمینه جدا شده تا صداهایی مانند جاروبرقی و … باعث بی کیفیت تر شدن مکالمه ها نشود، همچنین خبر بهتر اینکه فیس تایم برای سیستم عامل های ویندوز و اندروید هم عرضه خواهد شد تا تمام کاربران با هر پلتفرمی بتوانند به صورت تصویری صحب کنند.

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

نوتیفیکیشن ها

در آپدیت جدید تغییرات جدی برای نوتیفیکیشن ها در نظر گرفته شده به این صورت است که ابتدا اعلان برنامه هایی که بیشترین استفاده از آن ها را دارید یا پیام های مهم تری که ارسال شده اند در اولویت قرار دارند و بالای صفحه نوتیفیکیشن قرار میگیرند.

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

ویژگی Live Text

این ویژگی همان مانند ویژگی گوگل یا همان گوگل لنز است که میتوانید از یک نوشته عکس بگیرید و برنامه به شما نوشته های داخل عکس رو کپی میگیره و میتوانید در صورت نیاز آن متن را جای دیگری کپی کنید یا اگر شماره ای درون تصویر هست تماس بگیرید و یا اینکه متن را داخل مترجم ترجمه کنید و طبق وعده های اپل هیچ یک از این متن ها داخل سرورهای اپل ذخیره نمیشوند پس  میتوانید با خیال راحت از ویژگی Live Text استفاده کنید.

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

برنامه Messages

همچنین از ویژگی های جدید که میشه اشاره کرد برنامه مسیج است که کاربران مختلف برای شما لینک ها از جمله صفحات وب، موسیقی و یا هر لینک دیگری را ارسال میکنند و شما میتوانید در خود برنامه برای مثال اپل موزیک در قسمتی از خود برنامه موسیقی پخش خواهد شد و در همانجا پیام خود را برای دوستانتان ارسال کنید تا پیام شما را همانجا دریاف کنند، همچنین ایموجی های جدیدی اضافه میشوند که میتوانید از آن ها هم استفاده کنید.

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

ویژگی Focus

توسط این ویژگی میتوانید به سیستم بفهمانید که در حال بازی، ورزش، کار و … هستید و چه نوتیفیکیشن هایی برایتان ارسال شود همچنین حالت دیگری هم دارد که در برنامه Messages نیز برای کاربران دیگر نمایان خواهد شد، در واقع این ویژگی جدید حالت پیشرفته تر Do Not Disturb است که توسط کاربران کاملا قابل شخصی سازی است.

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

برنامه weather

این برنامه کاملا از نو طراحی شده و بسیار ویژگی های جدید و خفن اضافه شده مانند انیمیشن برای به نمایش در اومدن وضعیت آب و هوا و اینکه از ویژگی های خفن تر استفاده از نقشه برای نمایش وضعیت جو همچنین وضعیت آلودگی هوا هم اضافه شده که میتوانید به صورت پیشرفته تر از این برنامه در iOS 15 استفاده کنید.

تمام تغییرات و ویژگی های iOS 15

 

برنامه Maps

این برنامه هم به نوع از نو طراحی شده است که از ویژگی های جدید میتوان به این اشاره کرد که میتوانید بعضی از شهر ها را درون نقشه به صورت 3 بعدی مشاهده کنید تا بناهای مهم را به این ترتیب از دست ندهید! و حتی از ویژگی های جذاب تر اینکه Maps به شما میگوید که در اتوبان از کدام لاین حرکت کنید که خیلی ویژگی جذاب است، درون Maps میتوانید حتی مسیرهای نزدک تر برای پیاده روی یا رسیدن سریعتر به ایستگاه ها یا مترو و … حرکت کنید.

 

ویژگی ها و تغییرات دیگر:

در این مطلب سعی شد جذاب ترین ویژگی ها و تغییرات را از iOS 15 به نمای بزاریم اما بسیار تغییرات و ویژگی های خفن تر هم هست که دگ باید با آپدیت کردن خودتان ببینید برای مثال مرورگر سافاری بسیار خفن تر شده و امنیت سیری بسیار بیشتر شده و ویجت هایی مانند گیم سنتر اضافه شده و بهبود برخی از سرویس ها مانند ایمیل و Find My و بسیاری از موارد دیگر که میتوانید با آپدیت کردن خودتان مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*