فروش همکار اپل آی دی

فروش همکار اپل آی دی

فروش همکار اپل آی دی

برای خرید اپل آی دی عمده با تعداد بالا میتوانید با اپل آیدی تاپ همراه باشید و فروش همکار اپل آی دی در سایت اپل آیدی تاپ فراهم شده است، هر زمان نیاز به تعداد اپل ایدی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید.

تمام اپل آیدی ها با قیمت بسیار پایین در سایت قرار گرفتن اما اگه شما عزیزان فروشنده که نیاز به تعداد زیاد اما با قیمت کمتر نیاز دارید میتوانید از قسمت عمده های اپل آیدی تاپ مشاهده کنید که چقدر قیمت ها را نسبت به خرید اپل آی دی تکی پایین تر گذاشته ایم که بتوانید بهترین سود را از فروش همکار اپل آی دی داشته باشید، در ضمن اگه تعداد بیشتری اپل ایدی احتیاج دارید که در سایت موجود نیست میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و تعدادی که میخواهید را برایتان در مدت زمان بسیار کم آماده کنیم.

فروش همکار اپل آی دی

خرید اپل ایدی ارزان

و اما میتوانید با یک جست و جو ساده در گوگل یا هر یک از فروشگاه های حضوری قیمت های اپل آیدی تاپ را با بقیه مقایسه کرده و متوجه خواهید شد که با خرید اپل ایدی ارزان که چقدر هزینه کمتری پرداخت میکنید اما اکانت وریفای شده روی آمریکا را به صورت آنی دریافت میکنید پس با خیال راخت و امنیت کامل سفارش خود را ثبت کنید اگر نیاز به پشتیبانی هم داشتید میتوانید تماس بگیرید یا از طریق تلگرام پیام دهید.

چرا بهتر است از اپل آیدی تاپ سفارش دهیم؟

  • قیمت بسیار پایین تر
  • بدون نیاز به شماره برای وارد شدن
  • ایمیل معتبر وریفای شده
  • تنظیم شده روی امریکا
  • دایمی و بدون محدودیت

فروش همکار اپل آی دی

اپل آیدی عمده

اکانت ها روی چه کشوری تنظیم میشوند؟
همه روی آمریکا که مشتری به راحتی به تمام سرویس ها دسترسی داشته باشد و اگر نیاز به شارژ اکانت داشت با گیفت کارت های دلاری بتواند اکانت را شارژ کند.

آیا اکانت ها وریفای شده هستند و بدون شماره؟
بله، تمام اکانت ها وریفای شده روی ایمیل خود دامین اپل آیدی تاپ هستند همه بدون شماره ساخته شده اند تا بعد از مدتی غیر فعال نشوند.

بعد از پرداخت چقدر زمان میبره که اپل آیدی را تحویل بگیریم؟
آنی بعد از پرداخت در یک فایل txt به شما اپل آیدی را به همان تعداد که خواسته بودید تحویل خواهیم داد و میتوانید از سایت رسمی اپل اکانت ها را تست کنید.

(قیمت اپل آیدی عمده)

پک 10 تایی اپل آیدیپک 20 تایی اپل آیدیپک 50 تایی اپل آیدیپک 100 تایی اپل آیدی
90،000 تومان150،000 تومان300،000 تومان600،000 تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*