مشخصات ظاهری آیفون 13

مشخصات ظاهری آیفون 13

مشخصات ظاهری آیفون 13

دگ چیزی نمانده از اینکه همین روزها آیفون 13 رونمایی بشه و برای فروش قرار گیرد پس ما هم در اپل آیدی تاپ قصد داریم شایعه هایی که شده و مشخصات ظاهری آیفون 13 بپردازیم پس همراه ما باشید.

 

مشخصات ظاهری آیفون 13

ضخامت آیفون 13

اولین گزارش که رسیده از وبسایت MacRumors است در این گزاش آمده است قطر گوشی های جدید آیفون سری 13 که 7.55 میلیمتر است در مقایسه با آیفون سری 12 با قطر 7.4 میلیمتری افزایش پیدا کرده است پس در نتیجه کاربران آیفون سری 12 نمیتوانند از لوازم جانبی و کیس های خود برای آیفون سری 13 استفاده کنند.

 

مشخصات ظاهری آیفون 13

بزرگتر شدن دوربین ها

و اما گزارش بعدی که به دستمان رسیده ماکت گوشی آیفون سری 13 است بر این اساس نشان میدهد دوربین های سری 13 بزرگتر شده اند که انتظار میرود دوربین ها چیزی حدود 29×29 میلیمتر باشد در مقایسه با اینکه آیفون های سری 12 با ابعاد 30×28 کمی بزرگتر خواهد شد.

همچنین سیستم Internet Recovery قرار بر این شده که در آیفون های جدید در دسترس قرار گیرد، و خبری بهتر اینکه حافظه 1 ترابایت قرار است به آیفون های سری 13 اضافه شود که با تهیه این نسخه شما بر عکس آیفون های قدیمی تر که مدام پیغام پر شدن حافظه را مشاهده میکردید دیگر هیچوقت مشکل پر شدن حافظه نخواهید داشت.

 

خرید اپل ایدی

نیاز به اپل ایدی دارید و نمیدونید از کجا تهیه کنید؟
اپل آیدی تاپ قدیمی ترین سایت برای خرید اپل ایدی ارزان قیمت و وریفای شده که تمام اکانت ها روی آمریکا تنظیم شده تا کمترین مشکلی برای شما چه بعد از خرید چه در آینده پیش نیاد پس با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید و اکانت وریفای شده روی ایمیل معتبر اپل آیدی تاپ را دریافت کنید، همچنین تمام اکانت ها بدون شماره ساخته شده تا بعدها به مشکل نخورید و اکانت که از ما تهیه میکنید کاملا دایمی و با امنیت کامل است که میتوانید تمام اطلاعات اپل آیدی را بعد از خرید تغییر دهید که برای اون هم داخل سایت آموزش گذاشته ایم.

محصولات سایت اپل آیدی تاپ به چند دسته تقسیم میشوند؟ به 2 دسته تکی و عمده که پایین تر شرح میدهیم.

  1. اپل آیدی آماده (تحویل آنی و وریفای شده روی ایمیل سایت)
  2. اپل آیدی ایمیل شخصی (تحویل 15 دقیقه ای و ساخته شده روی ایمیل شما)
  3. اپل آیدی کشورهای مختلف (تحویل 15 دقیقه ای و روی ایمیل و کشور انتخاب شده شما)
  4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری (تحویل 30 دقیقه ای و ساخته روی ایمیل شما همراه شارژ 10 دلاری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*