اپل آیدی بدون شماره

اپل آیدی بدون شماره

اپل آیدی بدون شماره

با قانون جدید اپل برای اینکه حتما باید در هنگام ساخت اپل آیدی شماره وارد کرد و از آنجا که نمیشه شماره ایران را وارد کرد باید چه کنیم؟ با اپل آیدی تاپ همراه باشید در اپل آیدی بدون شماره.

و اما اپل هر روز داره قانون های سخت تری رو برای ساخت اپل ایدی اجرا میکنه از این رو واقعا ساخت اپل ایدی دشوارتر از همیشه شده و حالا با قانون جدید که باید شماره وارد کرد بسیار هم سخت تر شده چرا که ایران تحریم است و نمیتوان شماره ایران را وارد کرد پس باید از شماره مجازی استفاده کنیم و اون هم دردسر خودش رو داره چرا که باید کلی هم هزینه کنیم و آخر اپل میفهمه شماره مجازی و اکانت غیر فعال میشه.

راه حل این مشکل چیست و میتوان بدون شماره اپل ایدی تهیه کرد؟

بله، از طریق آیتونز همانند گذشته میتوان بدون شماره اپل آیدی ساخت و فعلا اپل برای آیتونز برنامه ای نداره از این رو یا خرید اپل آیدی از اپل آیدی تاپ بدون شماره سفارش خود را تهیه میکنید و این خیلی بهتره چرا که اگر با شماره مجازی ساخته بشه اپل بعد از مدتی میفهمه که شماره فیک هست و اکانت اپل آیدی شما غیر فعلا خواهد شد.

اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل آی دی اینترنتی

ساده ترین و بهترین راه برای خرید اپل آی دی همین اینترنتی است چرا که بسیار ارزان تر تهیه خواهید کرد و بعد از پرداخت آنی تحویل خواهید گرفت و مشکلات همچون غیر فعال شده ندارید و اگر کوچک ترین مشکلی داشتید میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید، پس با خرید اپل آی دی اینترنتی بسیار در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و مسافت زیادی برای طی کردن ندارید را که با چند کلیک وارد درگاه آنلاین برای پرداخت خواهید شد و به سادگی سفارش خود را ثبت میکنید سپس اپل ایدی را دریافت خواهید! به همین راحتی میتوانید اپل ایدی را وارد دیوایس خود کرده و تمام محدودیت های اپل در قبال نداشتن اکانت اپل ایدی کنار بگذارید.

 

اپل آیدی بدون شماره

خرید اپل ایدی برای ایفون

با خرید اپل ایدی برای ایفون کار میکنه فقط؟

کلا شما هر اپل ایدی از هرجایی تهیه کنید روی تمام دیوایس ها و نرم افزار هایی که نیاز به اپل ایدی داشته باشه قابل استفاده هست پس این سوال که بسیار پرسیده میشود کاملا جواب منفی هست و میتوانید اپل ایدی که تهیه میکنید را روی تمام دیوایس ها و نرم افزارهایی که نیاز به اپل ایدی دارند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*