رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون

رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون

رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون

بسیاری از کاربران با خرید اپل ایدی جدید هنگام آپدیت کردن برنامه ای که از قبل نصب شده به مشکل میخورن، با اپل آیدی تاپ همراه باشید برای رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون.

 

خیلی از عزیزان به هر دلیلی میخوان که اپل آیدی خود را تغییر دهند یعنی اینکه اپل ایدی قبلی را از دیوایس خود پاک کرده و یک اپل آیدی جدید تنظیم کنند برای این کار هم با خرید اپل ایدی جدید روی دیوایس بدون مشکل قبلی را حذف و سپس جدید را جایگزین میکنند اما کجا به مشکل میخوریم؟ دقیقا هنگام آپدیت کدن برنامه یا بازی از اپ استور با ارور مواجه میشید و نمیتوانید آپدیت کنید!

  • برای چی این مشکل به وجود میاد؟

جواب این سوال خیلی ساده است به این دلیل که شما نرم افزار را با اپل آیدی قبلی وارد کرده بودید حالا برای آپدیت نمیتونید اپل آیدی جدید رو وارد کنید برای رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون چیکار کنیم؟ خیلی ساده ابتدا نرم افزار رو از روی دیوایس پاک کنید سپس با اپل آیدی جدید مجدد دانلود و نصب کنید، به این صورت میتونید تمام نرم افزار هایی که قبلا دانلود کرده بودید و نیاز به آپدیت هست رو یک بار پاک کنید و سپس با اپل آیدی جدید که تهیه کردید مجدد دانلود کنید.

رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون

خرید اپل آیدی انگلیس

اگه به هر دلیلی نیاز به اپل آیدی انگلیس یا هر کشوری جز آمریکا دارید میتوانید با سفارش اپل آیدی کشورهای مختلف با همون کشوری که انتخاب کرده اید اپل آیدی را تحویل بگیرید پس به راحتی و در ارزان ترین سایت خرید اپل آیدی سفارش خود را ثبت کرده و به صورت فوری بعد از پرداخت اپل آیدی خود را تحویل بگیرید! اگه هم میخواهید بیشتر بدانید پس خرید اپل آیدی انگلیس را دنبال کنید.

مراحل خرید اپل آیدی کشورهای مختلف:

  • در قسمت محصولات اپل ایدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید
  • سپس مراحل تکمیل سفارش را پیش رفته و به پایان برسانید
  • خالا کد سفارش خود را به پشتیبانی اپل آیدی تاپ تحویل داده
  • بعد از 5 دقیقه سفارش شما آماده و تحویل داده خواهد شد

رفع مشکل آپدیت نشدن برنامه ها در آیفون

قیمت اپل آی دی

قیمت اپل آی دی در سایت اپل آیدی تاپ چگونه است؟

ارزان ترین سایت برای خرید اپل آی دی را انتخاب کرده اید چرا که میتوانید یک مقایسه کنید و ببینید که قیمت ها به چه صورت پایین قرار داده شده، پس اگه سفارشی دارید همین حالا ثبت کنید و فوری تحویل بگیرید.

قیمت اپل آی دی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*