خرید اپل آیدی ژاپن

خرید اپل آیدی ژاپن

خرید اپل آیدی ژاپن

سایت اپل آیدی تاپ همواره تلاش کرده تا معتبرترین در زمینه خرید اپل آیدی باشد پس اگر نیاز به کشورهای دگ جز آمریکا دارید برای مثال برای خرید اپل آیدی ژاپن وارد سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

اگه نیاز به اپل ایدی ژاپن یا هر کشور دگ ای رو دارید میتوانید با مراجعه به سایت اپل آیدی تاپ سفارش خود را با پایین ترین قیمت ثبت کنید و سپس اکانت خود را از پشتیبانی تحویل بگیرید.

  • مراحل ثبت سفارش چگونه است؟

بسیار ساده ابتدا وارد سایت اصلی خرید اپل آیدی شوید سپس از قسمت محصولات اپل ایدی کشورهای مختلف را انتخاب کنید و در آخر وارد صفحه پرداخت خواهید شد که بعد از پرداخت به پشتیبانی تلگرام یا واتساپ پیام میدهید و 15 دقیقه اکانت خود را با تمام اطلاعات اعم از ایمیل و پسورد همچنین سوالات امنیتی و تاریخ تولد هم ارسال میشه که میتونید به سادگی رو هر دیوایس یا اپلیکیشن وارد اکانت خود شوید.

 

خرید اپل آیدی ژاپن

خرید اپل ایدی آیتونز

چرا بهتر است اپل ایدی که تهیه کردیم با آیتونز ساخته شده باشه؟

به این دلیل که اپل ایدی که با ایتونز ساخته شده باشه بدون نیاز به شماره هست و مشلی بعدها برای اکانت شما پیش نخواهد آمد پس با آموزش که اپل آیدی تاپ براتون ارسال میکنه و با سفارش اپل ایدی میتوانید بدون شماره و به راحتی وارد اکانت شوید و پول به شماره مجازی و … نخواهید داد پس با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید، برای اینکه بیشتر این مطلب رو دنبال کنید وارد لینک خرید اپل ایدی آیتونز شوید.

خرید اپل آیدی ژاپن

خرید اپل آی دی ارزان

قدیمیترین سایت برای خرید اپل آی دی ارزان که میتوانید خودتان قیمت ها را مقایسه کنید و متوجه خواهید شد که پایین ترین قیمت را در ایران داریم پس هم اکنون میتوانید با قیمت پایین اپل آیدی کاملا وریفای شده و تنظیم شده روی آمریکا را تهیه کرده و بدون نیاز به شماره وارد بشید.

  • تفاوت محصولات اپل آیدی تاپ
  1. اپل آیدی آماده (تحویل فوری و ارزان قیمت، وریفای شده آمریکا)
  2. اپل آیدی با ایمیل شخصی (تحویل 15 دقیقه ای و ساخته شده روی ایمیل شما)
  3. اپل آیدی کشورهای مختلف (تحویل 15 دقیقه ای ساخته شده روی کشور و ایمیل انتخاب شده شما)
  4. اپل آیدی با شارژ 10 دلاری (تحویل 30 دقیقه ای و ساخته شده روی ایمیل شما همراه با 10 دلار شارژ)
  5. اپل آیدی عمده (سفارش از طریق واتساپ یا تلگرام و فروش ویژه با قیمت بسیار پایین برای فروشنده ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*