چگونه iOS خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنیم

چگونه iOS خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنیم

چگونه iOS خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنیم

برای استفاده از امکانات جدید دیوایس اپل خود و جلوگیری از مشکلات احتمالی بهتر است سیستم عامل خود را آپدیت کنید، در این آموزش یاد خواهیم گرفت چگونه iOS خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنیم.

برای سرعت بهتر دیوایس اپل خود و رفع بسیاری از محدودیت ها و باگ هایی که هست باید همیشه ورژن ios رو به بالاترین بروزرسانی کنید تا از مشکلات و آسیب های احتمالی جلوگیری شود، همچنین با آپدیت کردن ios میتوانید به بسیاری از امکانات جدید دسترسی داشته باشید پس تا اینجا باید متوجه شده باشید که آپدیت کردن سیستم عامل بسیار ضروری است و بهتر هست هر همیشه سیستم عامل خودتون به آخرین ورژن بروزرسانی کرده باشید.

  • آموزش آپدیت ios به آخرین ورژن

در حال حاظر که این مطلب در اپل آیدی تاپ منتشر شده آخرین ورژن iOS 15.1.1 هست که یک سری مشکلات همچون قطع شدن تماس در آیفون های 12 و 13 وجود داشته که با بروزرسانی به آخرین نسخه این مشکل را نخواهید داشت برای آپدیت کافیست مسیر زیر رو در دیوایس اپل خود دنبال کنید.

Settings – General – Software Update

وقتی که این گزینه رو لمس کنید آخرین نسخه از بروزرسانی که برای گوشی شما آمده باشد را دریافت خواهید کرد پس اگه به عنوان مثال iphone 6 داشته باشید نمیتوانید آپدیت 15.1.1 را دریافت کنید زیرا این بروزرسانی برای این گوشی به دلیل قدیمی شدن نیامده است.

چگونه iOS خود را به آخرین ورژن بروزرسانی کنیم

خرید اپل آی دی

اپل آیدی تاپ نماینده رسمی اپل آیدی در ایران هست، میتوانید اکانت های وریفای شده رو ریجن آمریکا را با کمترین قیمت از اپل آیدی تاپ سفارش داده و با خرید اپل آی دی که در سایت تمام محصولات قرار داده شده خودتان قیمت ها را مقایسه کرده و در صورت نیاز اپل آی دی را سفارش دهید که به صورت آنی پس از پرداخت اکانت را تحویل خواهید گرفت.

همچنین برای مشتریان عزیز که میخواهند به صورت عمده سفارش دهند هم سرویس هایی در نظر گرفته شده که با خرید اپل آیدی عمده با قیمت بسیار پایین تر از تمام فروشگاه ها میتوانید اکانت ها را در یک فایل txt دریافت کنید و بیشترین سود را از فروش اپل آیدی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*