بررسی آپدیت iOS 15.2

بررسی آپدیت iOS 15.2

بررسی آپدیت iOS 15.2

اگه میخواید بدونید با بروزرسانی سیستم عامل ios به ورژن 15.2 چه دسترسی هایی دارید و چی کم و زیاد شده پس با سایت خرید اپل آی دی همراه باشید در بررسی آپدیت iOS 15.2.

 

در این چند روز آپدیت های زیادی از اپل دیدیم که همه این ها برای مشکلات و باگ هایی بوده که اپل برطرف کرده برای مثال مشکل خالی شدن زودتر شارژ باتری که در این آپدیت های جدید که منتشر شده کاملا برطرف شده اما چندین مشکل هم بوده و سرویس هایی اضافه شده که میخوایم کامل بررسی کنیم، یکی از مهمترین ویژگی هایی که اضافه شده نوعی ارث دیجیتالی است که بعد از مرگ کسی که مشخص کرده اید میتونه تمام اطلاعات اپل ایدی رو به دست بگیره.

  • قابلیت App Privacy Report

از مهمترین قابلیت هایی که در آپدیت جدید اضافه شده App Privacy Report که به شما اجازه میده تا اپلیکشن های خودتون رو بررسی کنید که به چه سایت هایی یا کدوم قسمت های گوشی دسترسی دارند که با این قابلیت میتوانید ببینید که هر اپلیکیشن که نصب کردید اطلاعات شما را به کجا و چه دامنه ای ارسال میکنند.

  • قابلیت CSAM

این هم یک قابلیت جدید است برای جلوگیری از آزار جنسی کودکان به کار گرفته شده است، از این رو عکس هایی که محتوای نامناسب داشته باشد را تار میکند.

  • قابلیت جدید iMessage

با این قابلیت جدید که به سرویس iMessage اضافه شده است که به صورت کاملا هوشمند پیام هایی که محتوای نادرست داشته باشد را شناسایی خواهد کرد.

  • اشتراک جدید

با پرداخت مبلغ ماهانه 5 دلار این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از سیری به تمام آهنگ های داخل اپل موزیک دسترسی داشته باشید.

بررسی آپدیت iOS 15.2

خرید اپل آی دی

اگه برای دیوایس اپل خود نیاز به اپل ایدی دارید و میخواهید اکانت وریفای شده با ریجن آمریکا تهیه کنید بهتر است وارد سایت معتبر اپل آیدی تاپ شده و با خرید اپل آی دی از سایت ما بدون مشکل لاک شدن و … در آینده یک اکانت اپل آیدی وریفای شده داشته باشید، همچنین اگه نیاز به ریجن کشورهای دگ هم داشته باشید میتونید به راحتی از قسمت محصولات اپل آیدی تاپ کشورهای مختلف رو با ریجن انتخاب شده سفارش بدید، اکانت های ایمیل اماده بعد از پرداخت به صورت آنی تحویل داده میشود و محصولات دگ هم بعد از 15 تا 30 دقیقه تحویل داده میشود که پشتیبانی 12 ساعته هم هر لحظه برای پاسخ به شما عزیزان و حل مشکلات آماده هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*