آموزش استفاده از سایت آیکلود

آموزش استفاده از سایت آیکلود

آموزش استفاده از سایت آیکلود

کامل ترین آموزش سایت آیکلود برای پیدا کردن دیوایس اپل خود و یا برای دسترسی به عکس ها و ویدیو ها قرار دادیم که میتوانید آموزش استفاده از سایت آیکلود را در اپل آیدی تاپ دنبال کنید.

شاید خیلی از شما نمیدانید که سرویس آیکلود برای چی هست و چگونه استفاده میشه پس تا آخر مطلب همراه ما باشید تا بهتون بگیم چطور از سایت آیکلود استفاده کنید و به اطلاعات دیوایس اپل خود دسترسی داشته باشید، در ضمن میتونید دیوایس خودتون رو توسط find my پیدا کنید.

الیته این هم گفتنی هست که سرویس آیکلود با اینکه بسیار پر کاربرد است و میتوانید از این سرویس با تنظیم کردن اپل ایدی استفاده کنید اما ما زیاد توصیح نمیکنیم که آیکلود رو تو دیوایس خودتون تنظیم کنید چرا که ایران جزو کشورهای تحریم شده است و معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفته برای همین بهتره که ریسک نکنید.

  • ابتدا وارد سایت www.icloud.com بشوید
  • سپس اپل ایدی خود را وارد کنید تا وارد محیط کاربری بشید

همانطور که قبلا هم گفته شده و میتوانید در سایت اپل آیدی تاپ هم سرچ کنید که چطور در آیکلود اپل ایدی رو تنظیم کنید، حالا اگه اپل ایدی رو آیکلود دیوایس خود تنظیم کرده باشید گزینه هایی همانند تصویر پایین نمایان میشه که هر کدوم رو توضیح خواهیم داد.

آموزش استفاده از سایت آیکلود

همانطور که در تصویر هم مشخص هست روی هر کدوم از گزینه ها بزنید همان اطلاعات که میخواید براتون به نمایش در میاد، برای مثال رو Photos کلیک کنید تا عکس ها یا ویدیوهایی که در گالری دیوایس هست رو به نمایش میده یا اگه میخواید مخاطب هارو ببینید باید رو گزینه contacts کلیک کنید، حالا اگه رو گوشی اپل خودتون گزینه find iPhone روشن باشه میتونید رو همین گزینه کلیک کنید تا محل دقیق گوشیتون روی نقشه به نمایش بیاد.

 

آموزش استفاده از سایت آیکلود

خرید اپل آیدی

برای ورود به آیکلود یا استفاده از سرویس های اپل مثل اپ استور یا آیتونز و … باید حتما اپل آیدی داشته باشید یعنی اگه اپل ایدی نداشته باشید کلا دیوایس اپل شما قابل استفاده نیست و حتی نمیتوانید یک برنامه ساده هم نصب کنید چرا که برای هر کاری  شما نیاز به اپل آیدی دارید، از آنجا هم که اپل ایران رو تحریم کرده و نمیشه به همین راحتی ها اپل ایدی ساخت پس بهترین راه خرید اپل آیدی هست که میتونید از اپل آیدی تاپ سفارش خود را ثبت کنید و اکانت اپل آی دی را آنی پس از پرداخت کاملا وریفای شده و روی ریجن آمریکا تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*