ریکاوری عکس و فیلم ها در آیکلود

ریکاوری عکس و فیلم ها در آیکلود

ریکاوری عکس و فیلم ها در آیکلود

در صورتی که عکس یا فیلمی از گوشیتون پاک کردید و حالا پشیمون شدی میتونید از طریق سایت آیکلود بازیابی کنید پس همراه اپل آیدی تاپ باشید در آموزش ریکاوری عکس و فیلم ها در آیکلود.

 

خیلی مواقع پیش اومده که عکس یا فیلم رو حذف کردید و بعد پشیمون شدید، معمولا برای خیلی از افراد این مشکل پیش اومده که برای کاربرهای آیفون که آیکلود دارن میتونید تا 30 روز بعد از پاک کردن اون عکس یا فیلم مورد نظر بازیابی انجام بدید!

  • چجوری میشه ریکاوری از طریق آیلکود انجام داد؟

خیلی ساده از طریق سایت آیکلود میشه این کارو انجام داد تا در صورت پشیمون شدن از پاک شدن اون فیلم یا عکس ریکاوری انجام میدید و مجدد برمیگرده تو گوشیتون پس اگه میخواید این کارو انجام بدید تا آخر مطلب همراه باشید.

ریکاوری عکس و فیلم ها در آیکلود

 

  • وارد سایت ایکلود به نشانی www.icloud.com شوید
  • اطلاعات اپل ایدی رو وارد کنید تا وارد صفحه آیکلود خودتون بشید
  • این قسمت گزینه Account Settings که تصویر زیر مشخص هست کلیک کنید

ریکاوری عکس و فیلم ها در آیکلود

  • از بخش Advanced که مشاهده میکنید باید رو گزینه Restore Files کلیک کنید
  • حالا هر بخش که میخواید ریکاوری بشه تیک بزنید و بعد فرایند ریکاوری انجام میشه

 

 

خرید اپل ایدی معتبر

چندین سال هست که در زمینه اپل آیدی تلاش کردیم تا بهترین باشیم چه از لحاظ امنیت اکانت ها برای کاربران و چه ارزان قیمت بودن تا همه بتونن به راحتی از دیوایس اپل خودشون استفاده کنن و هزینه زیادی برای این موضوع نداشته باشن.

اپل آیدی تاپ قدیمیترین و ارزان ترین سایت برای خرید اپل ایدی معتبر هست که میتونید به سادگی از درگاه معتبر پرداخت خودتون رو انجام بدید و بعد سفارش که داده بودید به صورت فوری دریافت کنید، پس اگه نیاز به اپل ایدی دارید و نمیدونید از کجا تهیه کنید بهتره که یک مقایسه کوچیک انجام بدید تا متوجه بشید که به معتبرترین سایت خرید اپل ایدی مراجعه کردید.

  • آیا اپل آیدی تاپ به صورت عمده هم کار میکنه؟

بله و اینکه پایین ترین قیمت فروش اپل آیدی به تعداد برای همکاران در نظر گرفتیم که همکاران عزیز در صورت تمایل به پشتیبانی تلگرام پیام بدید تا کمترین قیمت رو برای شما عزیزان بزنیم که بیشترین سود رو در فروش اپل آیدی داشته باشید.

  • آیا اپل آیدی ها مدت دار هستند؟

خیر همه اپل آیدی ها دایمی هستن و کاملا قانونی و وریفای شده رو ریجن آمریکا و ایمیل معتبر که بدون شماره ساخته شدن تا کمترین مشکل و دیسیبلی نداشته باشید پس با خیال راحت میتونید از اکانت که سفارش داده اید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*