آیفون 13 ضد آب است؟

آیفون 13 ضد آب است؟

آیفون 13 ضد آب است؟

خیلی سوال پیش اومده که آیا آیفون 13 ضد آب است؟ بله ضد آب و گرد و غبار هست و استاندارد IP68 را در نظر گرفته، از این رو میتونید با اپل آیدی تاپ همراه باشید تا بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید.

 

  • گواهینامه IP68 چیست؟

گواهینامه IP مخفف Ingress Protection یا همان محافظت در برابر نفوظ استانداردی است که با توجه به سطع دوام یه دستگاه در زمینه محافظت در برابر گرد و غبار و آب نسبت داده میشود، امروزه بیشتر دستگاه هایی که تولید میشوند برای مقاومت از گرد و غبار و آب از استاندارد IP68 بهره میبرند تا دستگاه مقاومت بالایی داشته و بتواند در مقابل آب و گرد و غبار دوام بیاورد.

سری های آیفون 13 هم از استاندارد IP68 بهره مند شده اند و در مقابل گرد و غبار و آب به عمق 6 متر میتوانند تا 30 دقیقه دوام بیاورند پس اگه شما هم هر کدوم از سری های آیفون 13 را دارید هیچ نگران نباشید چرا که سری های 13 هم از استاندارد IP68 بهره مند شده اند.

 

آیفون 13 ضد آب است؟

خرید اپل آیدی معتبر

سایت معتبر برای خرید اپل آیدی به صورت تکی و عمده، اپل آیدی تاپ با تجربه 10 ساله و یکی از قدیمی ترین سایت ها برای خرید اپل آیدی معتبر همواره با کمترین قیمت و اکانت های کاملا وریفای شده در خدمت شما هستیم و هر لحظه که سفارش ثبت کنید به صورت آنی دریافت خواهید کرد (حتی در روزهای تعطیل) اگه به صورت تکی اپل ایدی میخواید که از سایت سفارش خودتون رو ثبت کنید و هر مشکلی هم داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکلتون حل بشه، اما اگه به صورت عمده اکانت میخواید با پشتیبانی تماس گرفته تا کارشاناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

خرید اپل ایدی

آیفون 13 ضد آب است؟

  • سپس طبق تصویر بالا رو اپل ایدی تکی کلیک کنید
  • از بین محصولات یکی رو انتخاب کنید رو سفارش کلیک کنیدآیفون 13 ضد آب است؟
  • حالا اطلاعات خودتون رو وارد میکنید و در آخر رو تایید کلیک میکنید
  • وارد درگاه بانک میشوید و باید اطلاعات کارت خودتون وارد کنید و تمام

بعد از تکمیل اطلاعات و ثبت سفارش به صورت آنی اکانت رو تحویل میگیرید و به راحتی میتونید طبق آموزش پیش برید و اپل ایدی رو بدون نیاز به شماره و … وارد دیوایس اپل خود کنید، اگه نیاز به تعداد بالا و قیمت همکار دارید از طریق پشتیبانی تلگرام میتوانید به سادگی اکانت به هر تعداد که میخواید با قیمت پایین سفارش بدید و بیشترین سود رو از فروش اپل ایدی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*