آموزش تنظیم DNS Server در آیفون

آموزش تنظیم DNS Server در آیفون

آموزش تنظیم DNS Server در آیفون

برای افزایش سرعت اینترنت گوشی و انجام برخی بازی ها نیاز به تنظیم dns در قسمت تنظیمات wifi خود دارید که میتوانید آموزش تنظیم DNS Server در آیفون را در سایت اپل آیدی تاپ دنبال کنید.

 

  • DNS چیست و چه کاربردی دارد؟

کلمه DNS مخفف Domain Name System است حالا کاری که انجام میده اینه که دامنه سایت برای مثال apple.com رو به یک آدرس آیپی تبدیل میکنه و در اخر متصل میشه و اگه از dns درست و حسابی استفاده کنید متوجه افزایش سرعت اینترنت تا حدودی خواهید شد و اما از مزایای دگ اینکه یک سری سایت ها یا بازی ها به دلیل تحریم بالا نمیان و بهترین کار هم برای اینکه نه از سرعت اینترنت کاسته بشه نه قطعی و … میتونید از dns مناسب استفاده کنید تا این مشکلات رو کنار بگزارید، اما چرا بهتر dns تغییر بدیم؟ چون شما دارید به dns مقصد که وصل میشید معلوم نیست برای کجاست و سرعتش چجوره و کلی آدم به اون dns وصل هستن اما وقتی dns رو تغییر میدید مسیر وصل شدنتون تغییر میکنه و میتونه سرعت بسیار بهتری رو بهتون بده.

  • تغییر دستی DNS در گوشی های آیفون
  1. به قسمت Settings گوشی خودتون برید
  2. روی گزینه Wi-Fi ضربه بزنید تا باز بشه
  3. شکلک i که سمت راست اسم Wi-Fi خودتون هست ضربه بزنید
  4. به سمت پایین اسکرول کنید تا DNS پیدا کنید
  5. حالا روش ضربه بزنید تا بتونید DNS مورد نظر خودتون وارد کنید

آموزش تنظیم DNS Server در آیفون

حالا میخوایم 2 تا آدرس DNS معتبر و امن بزارم براتون تا استفاده کنید و تاثیر رو حتما میبینید، یکی از این آدرس سرورها برای گوگل هست که کم خطاترین و شناخته شده ترین DNS هست که شرکت گوگل کاملا رایگان گذاشته که همه بتونن استفاده کنن و از لحاظ سرعت و امنیت حرف اول رو میزنه پس حتما امتحان کنید، و اما دومین آدرس DSN که براتون گذاشتم از پر سرعت ترین و امن ترین DNS های موجود رایگان هست که میتونید این هم امتحان کنید، در کل این 2 آدرس امن ترین و بهترین ها بود که براتون گذاشتم که میتونید به رایگان استفاده کنید.

  • 2 عدد آدرس DNS کاملا امن و شناخته شده
Google DNSOpenDNS
8.8.8.8
8.8.4.4
208.67.222.222
208.67.222.220

 

افزایش سرعت اینترنت در آیفون

همچنین اگه این مطلب براتون تاثیرگذار بود بهتون پیشنهاد میدم مطلب پیشین سایت که در ارتباط با سرعت اینترنت برای آیفون منتشر شده بود رو مشاهده کنید چرا که بسیار از کاربرها از این مطلب راضی بودن و با تنظیمات که تو این مطلب گفته شده میتونید سرعت اینترنت خودتون رو تو گوشی آیفون تا حد زیادی افزایش دهید حالا چجوری؟ وارد لینک افزایش سرعت اینترنت در آیفون شوید و تا انتها مطلب رو دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*