تنظیمات دوربین گوشی آیفون

تنظیمات دوربین گوشی آیفون

تنظیمات دوربین گوشی آیفون

در این مطلب از اپل آیدی تاپ بزرگترین سایت خرید اپل ایدی یک سری توضیحات و آموزش هایی در مورد تنظیمات دوربین گوشی آیفون داده ایم که حتما توصیه میشه تا انتها مطلب رو مشاهده کنید.

 

همانطور که میدونید ایفون یکی از بهترین دوربین های گوشی های موجود در دنیا رو داره و میتونید عکس های بسیار با کیفیت و تمیز بگیرید که در این مطلب میخوایم یک سری قابلیت های دورین گوشی های آیفون بگیم تا عکس هاتون با کیفیت تر و بهتر از قبل گرفته بشه همچنین اگه قصد خرید اپل ایدی داشته باشید میتونید از طریق سایت اپل آیدی تاپ این کارو انجام بدید و به صورت آنی پس از پرداخت اکانت رو تحویل بگیرید، در ادامه همراه باشید که میخوایم آموزش هرچه بهتر تنظیمات دوربین ایفون رو آموزش بدیم.

تنظیمات دوربین گوشی آیفون

  • Lens Correction
    در آیفون های 12 و 13 این قابلیت رو اگه فعال کنید عکس با دوربین Ultra-Wide جلویی گرفته میشه که میتونه عکس هارو طبیعی تر نشون بده.
  • Mirror Front Camera
    اگه بخواید با دورین اصلی که پشت گوشی هست سلفی بگیرید در اخر میبینید که تصویر معکوس هست و برعکس نشون میده اگه این قابلیت رو فعال کنید به صورتی که میبینید عکس ذخیره میشه.
  • Portrait Mode
    این قابلیت ترکیب از نور و رنگ محیط که عکس هایی با کیفیت و عمق تصویر عالی در اختیارتون میزاره که میتونه بسیار حرفه ای باشه پس حتما این قابلیت رو امتحان کنید.
  • Grid
    از داخل Settings و سپس Camera گزینه Grid روشن کنید که اگه این گزینه فعال باشه عکس هایی با کیفیت تر و طبیعی تری خواهید داشت پس حتما این گزینه رو روشن کنید و امتحان کنید.

تنظیمات دوربین گوشی آیفون

خرید اپل ایدی

اگه قصد خرید اپل ایدی آمریکا دارید و میخواهید با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه کنید و بیشتری سود رو از فروش اپل ایدی داشته باشید به سایت اپل آیدی تاپ مراجعه کرده و سفارش خودتون رو ثبت کنید تا پس از پرداخت به صورت آنی اکانت رو تحویل بگیرید، تمام اکانت ها معتبر و قانونی ساخته میشن و هیچ مشکلی بعد از خرید اپل ایدی نخواهید داشت، همچنین پشتیبانی 24 ساعته برای قبل و بعد از فروش داریم که هر سوال یا مشکلی داشتید میتونید از پشتیبان تلگرام یا واتساپ ارتباط برقرار کنید، اگه نیاز به تعداد زیاد هم دارید میتونید به پشتیبانی پیام بدید تا به صورت عمده با قیمت پایین تر ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*