ویژگی و مشخصات اپل واچ الترا

ویژگی و مشخصات اپل واچ الترا

ویژگی و مشخصات اپل واچ الترا

اپل واچ الترا همزمان با آیفون 14 رونمایی شد و کلی ویژگی داره که در این مطلب از اپل آیدی تاپ ویژگی و مشخصات اپل واچ الترا رو به صورت کامل توضیح میدهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

  • باتری و ماندگاری شارژ

اولین چیزی که تو یه ساعت هوشمند به ذهن میرسه اینکه چند ساعت میتونه شارژ نگه داره که اپل واچ الترا 36 ساعت با یک بار شارژ کردن دوام بیاره و به طور مداوم استفاده کنید که این یه نتیجه بسیار عالی برای این ساعت هوشمند اپل هستش چرا که روزها میتونید استفاده کنید بدون اینکه تو شارژ بزنید و وقتی داشت تموم میشد یک بار شارژ میکنید و باز هم چندین روز میتونید راحت استفاده کنید که ببیشتر برای کسانی که ورزش میکنن بسیار کارامد خواهد بود همچنین دارای قابلیت شارژ بیسیم هم هست که میتونه خیلی کار براتون ساده تر کنه.

ویژگی و مشخصات اپل واچ الترا

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش این محصول 1.92 اینچ که 410 در 502 پیکسل هستش و نسخه WatchOS هم 9 که با قابلیت پاورسیو هم بهره مند شده که میتونه تا 60 ساعت به کار خود ادامه بده، همچنین از پردازنده s8 اپل استفاده شده که دارای 32 گیگ حافظه میباشد و از eSIM پشتیبانی میکند، این ساعت هوشمند میتونه تا عمق 50 متری نفوظ اب مقاومت کنه، نمایشگر هم همیشه روشن هستش و از 2000 نیت روشنایی بهره میبرد و پردازنده مرکزی 2 هسته ای دارد و دارای پردازنده گرافیکی PowerVR میباشد.

 

اپل ایدی آمریکا

عزیزان که نیاز به اپل ایدی به صورت تکی یا عمده دارید اپل آیدی تاپ همه روزه آماده برای انجام سفارش های شما عزیزان هست، میتونید سفارش خودتون رو در سایت خرید اپل ایدی ثبت کنید و به صورت آنی اپل ایدی رو ریجن آمریکا به صورت آنی دریافت کنید و اگه مشکلی داشتید با پشتیبانی همه ساعته اپل آیدی تاپ تماس گرفته یا تو تلگرام یا واتساپ پیام بدید تا مشکلتون در کمتری زمان ممکن حل بشه، مشتریان عزیزی که نیاز به صورت تعداد هم دارید میتونید با پشتیبانی تلگرام اپل آیدی تاپ تماس گرفته تا بهتون لینک پرداخت ارسال بشه و به هر تعداد که نیاز داشتید به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

آیا اکانت هایی که از اپل ایدی تاپ تهیه میکنیم وریفای شده هست؟ بله همه اکانت ها رو ایمیل معتبر ساخته میشه و کاملا وریفای شده هست و هیچ مشکلی بعد از خرید اپل آی دی نخواهید داشت پس با اطمینان کامل میتونید سفارش خودتون ثبت کنید و به صورت فوری تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*