وارد کردن اپل ایدی در مک بوک

وارد کردن اپل ایدی در مک بوک

وارد کردن اپل ایدی در مک بوک

در این مطلب اپل آیدی تاپ راجب وارد کردن اپل ایدی در مک بوک و ارور که ممکن هست دریافت کنید توضیح داده شده تا دوستانی که مک بوک دارن راحت تر با این آموزش بتوانند از اکانت اپل ایدی اسفاده کنند.

 

برای وارد کردن اپل ایدی در مک بوک یا هر دیوایس دگ مثل آیفون پیشنهاد ما این است که فقط از اپ استور استفاده کنید و به هیچ عنوان از سرویس آیکلود در ایران استفاده نکنید چرا که اپل کشور مارو تحریم کرده و هر لحظه سخت گیری هاش شدیدتر میشه و ممکنه متوجه بشه ایران هستید و اکانتتون رو غیر فعال کنه یا مشکلات اینچنین که زیاد دیده میشه پس اگه ایکلود نداشته باشید راحت میتونید از اپل ایدی خارج بشید و اپل ایدی دگری رو وارد کنید بدون اینکه به مشکل بخورید از این رو بهتون حتما پیشنهاد میکنم تا موقعی که اپل ایران رو تحریم کرده از سرویس آیکلود استفاده نکنید و مورد بعدی که خیلی از دوستان برای وارد کردن اپل ایدی داخل مک بوک ارور دریافت میکنند (account unavailable) که این مورد هم الان بررسی میکنیم و بهتون میگم چیکار کنید تا با این ارور مواجه نشید.

وارد کردن اپل ایدی در مک بوک

  • دلیل ارور account unavailable چیست؟

این ارور یعنی اپل ایدی داخل سیستم اپل ثبت نشده و فقط هم این ارور روی مک بوک دریافت میکنید چرا که اپل اینجور فکر میکنه که خب کسی که مک بوک داره یه گوشی آیفون هم داره و اگه اپل ایدی جای دگ ست نشده باشه یعنی شما کاربر جدید هستید و این اجازه رو نمیده که رو آیکلود از اپل ایدی استفاده کنید برای حل این مشکل 2 تا راه حل براتون گذاشتیم پس تا انتهای مطلب همراه اپل آیدی تاپ باشید.

1. از اپل ایدی که تهیه کردید فقط از اپ استور استفاده کنید در این صورت هیچ مشکلی نخواهید داشت و حتی امنیت مک بوک هم به شدت بالا میبرید و تقریبا احتمال اینکه مشکلی براتون بعدا پیش به صفر میرسه پس ما راه حل رو بهتون پیشنهاد میکنیم چرا که ارور account unavailable فقط موقعی که بخواید از آیکلود در مک بوک استفاده کنید مشاهده میشه و برای اپ استورش هیچ مشکلی نداره.

2. این راه حل برای دوستان که میخوان از اپل ایدی برای آیکلود رو مک بوک استفاده کنن کارایی داره که اول اون اپل ایدی که تهیه کردید رو میتونید وارد یک گوشی اپل کنید و بعد sighn out کنید و خیلی راحت مجدد اپل ایدی رو وارد مک بوک کنید میبینید که دگ همچین ارور دریافت نمیکنید و آیلکود هم قابل استفاده هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*